Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Matrox TripleHead2Go in combinatie met 3 identieke 19" LCD schermen (LG 1919S-SF). Deze schermen hebben per stuk een max resolutie van 1280x1024 en zouden dus in combinatie met de TripleHead2Go een resolutie van 3840x1024 moeten weergeven.
Maar wat ik ook probeer ik krijg de resolutie niet hoger dan (3x 800x600=) 2400x600. Ik weet dat het een vrij specifiek probleem is, maar misschien dat er toch nog iemand anders een mogelijke oplossing heeft?
Mijn setup:
Asus K8V-SE deluxe met een AMD 3200+ Socket 754
Ati Radeon X1600 Pro 512MB DDR2 (AGP)
2.5 GB geheugen
Mijn acties tot nu toe:
-Nieuwste software van de Matrox website gedownload
-Nieuwste Ati drivers geinstalleerd
-Zowel de D-Sub als de DVI uitgang van mijn videokaart getest: zelfde resultaat
-Matrox patch geinstalleerd voor een aantal aanvullende resoluties (waar de door mij gewilde niet tussen zat)
-Handmatig in het register de default resolutie aangepast naar 3840x1024 (vondt ie niet leuk
)
-Poging gedaan te bellen met Matrox support (gesloten ivm holiday's - 4th of July, nu al?) - Morgen een poging doen met een andere vestiging te bellen.
Volgens de Matrox website wordt mijn videokaart gewoon ondersteund en zoals gezegd kunnen mijn schermen het gewoon aan...
Ik hoop dat iemand hier nog wat ideeen heeft?
Maar wat ik ook probeer ik krijg de resolutie niet hoger dan (3x 800x600=) 2400x600. Ik weet dat het een vrij specifiek probleem is, maar misschien dat er toch nog iemand anders een mogelijke oplossing heeft?
Mijn setup:
Asus K8V-SE deluxe met een AMD 3200+ Socket 754
Ati Radeon X1600 Pro 512MB DDR2 (AGP)
2.5 GB geheugen
Mijn acties tot nu toe:
-Nieuwste software van de Matrox website gedownload
-Nieuwste Ati drivers geinstalleerd
-Zowel de D-Sub als de DVI uitgang van mijn videokaart getest: zelfde resultaat
-Matrox patch geinstalleerd voor een aantal aanvullende resoluties (waar de door mij gewilde niet tussen zat)
-Handmatig in het register de default resolutie aangepast naar 3840x1024 (vondt ie niet leuk
-Poging gedaan te bellen met Matrox support (gesloten ivm holiday's - 4th of July, nu al?) - Morgen een poging doen met een andere vestiging te bellen.
Volgens de Matrox website wordt mijn videokaart gewoon ondersteund en zoals gezegd kunnen mijn schermen het gewoon aan...
Ik hoop dat iemand hier nog wat ideeen heeft?
[ Voor 3% gewijzigd door Johny58 op 02-07-2007 23:18 ]
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.