het idee is echt leuk, alleen je onderwerpen wat minder.
die met de TV (ff nummeren he, bij testcases) vind ik best aardig, de rest is wat minder.
misschien ff leukere onderwerpen zoeken (bezoek je vriendin eens
)
hoe heb je de foto's trouwens gemaakt? zelfontspanner en strak om je nek ofzo? of heb je hulp gehad?
die met de TV (ff nummeren he, bij testcases) vind ik best aardig, de rest is wat minder.
misschien ff leukere onderwerpen zoeken (bezoek je vriendin eens
hoe heb je de foto's trouwens gemaakt? zelfontspanner en strak om je nek ofzo? of heb je hulp gehad?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dat id had ik dus zelf ook. Het lijkt me super tof om dit eens op straat in de kroeg etc te doen, maar daar heb ik de guts niet voor. Daarnaast heb je eigenlijk nog een grotere groothoek nodig.. iets van een fisheye ofzo...
En mijn vriendin opzoeken word lastig
die heb ik niet.
Oh en gedaan met de zelfontspanner en een statief. En daar sta ik bij 1 achter, 2 zit ik voor, 3 sta ik achter, 4. geklemt op schoot
En mijn vriendin opzoeken word lastig
Oh en gedaan met de zelfontspanner en een statief. En daar sta ik bij 1 achter, 2 zit ik voor, 3 sta ik achter, 4. geklemt op schoot
[ Voor 19% gewijzigd door Frank|A op 02-07-2007 22:37 ]
Ik ben het met BasieP eens, omdat vooral bij #2 (de tv) je gebruik maakt van een kortere dof, die je ogen eigenlijk ook hebben. Daarnaast helpt de zeer centrale positie ook, omdat je ogen ook naar het midden van het beeld focussen. De lijnen (arm, benen, tafel, schoenen, aquarium) helpen hier ook nog eens heel erg in.
Bij de andere foto's heb ik dit bij lange na niet. Die met de koelkast kan nog wel zoiets worden, maar bij het afwassen en de pc heb ik mijn twijfels. Bijvoorbeeld ook omdat bij de pc de monitor niet recht staat, waardoor je het idee hebt naast degene te zitten. Probeer de focus en de centrale compositie te versterken en je hebt een best krachtige reportage.
Bij de andere foto's heb ik dit bij lange na niet. Die met de koelkast kan nog wel zoiets worden, maar bij het afwassen en de pc heb ik mijn twijfels. Bijvoorbeeld ook omdat bij de pc de monitor niet recht staat, waardoor je het idee hebt naast degene te zitten. Probeer de focus en de centrale compositie te versterken en je hebt een best krachtige reportage.
Goeie tips..Keep them coming.
Ik zal ff nadenken over goeie onderwerpen. Autorijden
mischien
Bedacht me net dat dit mischien wel te doen is met een super compact cam. Voor je oog binden, mischien een wideangle lens er voor...hmmm.
Ik zal ff nadenken over goeie onderwerpen. Autorijden
Bedacht me net dat dit mischien wel te doen is met een super compact cam. Voor je oog binden, mischien een wideangle lens er voor...hmmm.
[ Voor 55% gewijzigd door Frank|A op 02-07-2007 22:42 ]
Als je een serie over je dagelijkse point of view maakt zijn banale onderwerpen onontkoombaar (tenzij je Paris Hilton heet). Ik vind alleen de foto's op zich (compositie en dat soort dingen) niet om een of andere reden heel bijzonder.
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
autorijden lijkt me niet zo'n strak plan
weet niet waarom 
anyway, fietsen kan wel, al is die ook vrij lastig..
verder is het natuurlijk leuk als er andere mensen op je foto staan, dus een kroeg is echt een goede, alleen tja.. guts..
ik ken het
als je nou wat dichterbij woonde
anyway, fietsen kan wel, al is die ook vrij lastig..
verder is het natuurlijk leuk als er andere mensen op je foto staan, dus een kroeg is echt een goede, alleen tja.. guts..
als je nou wat dichterbij woonde
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het is echt een enorm gaaf idee! De uitwerken is ook goed, alleen kan zeker nog het 1 en ander aan verbeterd worden. Eigenlijk mis ik gewoon wat meer variatie. Doe iets buiten of in de Etos
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Het idee heeft naar mijn mening zeker potentie. Ik vind het erg origineel in ieder geval. Alleen de uitwerking kan ook naar mijn mening nog wel wat aan gesleuteld worden, maar daarom is het ook een testcase nietwaar?
Pagina: 1