Een vriendin van mij vroeg of ik wilde kijken naar een nieuwe abonnement voor haar omdat ze haar oude abonnement te duur vond.
Ze heeft nu een Hi 80 abonnement (720 belminuten of 1440 smsjes).
Dit zijn de gegevens over haar belgedrag:
- 100 min maximaal bellen per maand
- 1400 smsjes per maand
- 0 mmsjes verstuurd ze per maand
- 0x dat ze naar haar voicemail belt
Ze wil graag een 1 jarig contract hebben.
Ik heb via Bellen.com de test gedaan en daar kwam het Vodafone basis 50 abonnement uit met als extra optie het onbeperkt sms blox.
Ik neem aan dat ze dan 50 euro per maand kwijt is + de 10 euro voor onbeperkt (1000 smsjes per maand) sms?
Waarom wordt er geadviseerd dat ze een Vodafone 50 abonnement moet nemen (450 belminuten per maand) terwijl ze niet zoveel belt. Je kan dan toch beter een nog goedkoper abonnement nemen met Blox onbeperkt sms? Of moet je een bepaald minium abonnement hebben?
Of is er iemand die een goedkoper alternatief weet?
Ze heeft nu een Hi 80 abonnement (720 belminuten of 1440 smsjes).
Dit zijn de gegevens over haar belgedrag:
- 100 min maximaal bellen per maand
- 1400 smsjes per maand
- 0 mmsjes verstuurd ze per maand
- 0x dat ze naar haar voicemail belt
Ze wil graag een 1 jarig contract hebben.
Ik heb via Bellen.com de test gedaan en daar kwam het Vodafone basis 50 abonnement uit met als extra optie het onbeperkt sms blox.
Ik neem aan dat ze dan 50 euro per maand kwijt is + de 10 euro voor onbeperkt (1000 smsjes per maand) sms?
Waarom wordt er geadviseerd dat ze een Vodafone 50 abonnement moet nemen (450 belminuten per maand) terwijl ze niet zoveel belt. Je kan dan toch beter een nog goedkoper abonnement nemen met Blox onbeperkt sms? Of moet je een bepaald minium abonnement hebben?
Of is er iemand die een goedkoper alternatief weet?