Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gauntlet
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik heb mij vandaag een tomtom rider aangeschaft en was voor de zekerheid toch maar een back-up aan het maken van de sd kaart. Ondertussen wou ik een externe hdd aansluiten, waardoor ik (domweg) mijn usb kabel van mijn tomtom uittrok ipv mijn koptelefoon. nu wou ik de tomtom terug opstarten, maar deze kan de sd kaart niet meer lezen |:(.

ik heb al opnieuw kaarten gedownload, maar krijg hier dus geen leven meer in. telkens het icoontje van slechte sd card :( .

Iemand ideeën of ervaring met dit probleem??

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:41
teruggaan, hij doet het niet. wedden dat ze toch niet doorvragen.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• gauntlet
  • Nu online
Denk je? Zou dat regelmatig gebeuren dat een sd kaart niet goed is? Normaal gezien zou dit toch niet mogen dat deze sneuvelt door de usb kabel uit te trekken of heb ik dit mis?
ik hoop allesinds dat dit onder garantie valt.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Tja, dat soort ongelukjes gebeuren. Het is wel mogelijk om dat technisch te voorkomen, dus valt het onder de garantie. Aan de andere kant: ik snap ook wel waarom dat soort beveiligingen er niet inzitten; de kosten wegen niet op tegen de zeldzame garantieclaims. En de TS voelt natuurlijk al aan dat het niet helemaal 100% de schuld van TomTom is.

(En eigenlijk is het Windows die een file operatie verklooit, en daarbij het FS molt, niet HOME)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• gauntlet
  • Nu online
dus gewoon eerlijk uitleggen, of gewoon zeggen dat het nooit gewerkt heeft?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dat is een keuze die wij in ieder geval niet voor je gaan maken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.