Witte achtergrond weghalen in een kadaster kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103281

Topicstarter
Dit is een hele specifieke vraag, maar ik weet ff niet precies waar ik het anders zou moeten vragen. Dus daarom probeer ik het in deze sectie.

Ik wil een de zwarte lijnen van een kadasterkaart gebruiken om in Google Earth de lijnen van de percelen aan te geven. Maar ik heb nu geprobeerd via het adobe pakket wat wij hier hebben (photoshop e.d.) om het wit weg te krijgen. We hadden eerst Jasc Paint Shop Pro en daar kon je wit verwijderen en kreeg je van die grijze blokjes. Dit kon je dan gemakkelijk over het google earth plaatje heen plakken.

Nu we Adobe hebben is het mij niet duidelijk hoe ik dus het wit van de afbeelding kan verwijderen om het dan transparant te kunnen plakken over het google earth view heen.

Hoop dat iemand mij kan helpen. Mocht ik niet in de goede sectie zijn, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Anoniem: 103281 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:04:
Hoop dat iemand mij kan helpen. Mocht ik niet in de goede sectie zijn, sorry.
Beetje makkelijk, vind je niet? :) Per subforum staat toch redelijk duidelijk in de forumomschrijving en in de sticky welke topics je waar kunt plaatsen.

Anyways, topics over software iha mogen in client software algemeen. Maar omdat het niet duidelijk is met welk pakket cq versie je nu precies werkt kunnen ze er daar ook niet veel mee. Bovendien moet dit in de manual van photoshop toch ook redelijk makkelijk terug te vinden zijn.

Dit topic gaat dus op slot. Kom je er niet uit dan kun je een nieuw topic openen in CSA maar let er dan svp wel op dat je meer informatie geeft over het pakket waarmee je werkt en wat je zelf gevonden hebt in de manual.

[ Voor 7% gewijzigd door Lustucru op 02-07-2007 23:07 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.