Toon posts:

Tv-out probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb onlangs een kabel gekocht op mijn pc op de tv aan te sluiten. Ik krijg wel beeld op mijn tv maar het beeld is niet goed.

Ik heb een nVidia GeForce FX 5200 kaart (vandaag de driver vernieuwd) en heb ook gebruik gemaakt van TV Tools 9.7 maar wat ik ook probeer het beeld blijft storen. Het lijkt net alsof er uitgesmeerd wordt, zoals in de onderstaande plaatjes.

Normaal:

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/185/tvoutnj7.jpg

Op mijn tv:

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3582/tvoutprobleemgo5.jpg

Ik heb al op verschillende sites vanalles over problemen met Tv-out gelezen en ook een uitgebreidde FAQ op deze site. Ook heb ik vanalles geprobeerd (instellingen, kabels opnieuw aansluiten etc.) Maar ik kom er niet uit.

Heeft iemand hier een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 11:50

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Wil je eerst even melden WAT je precies geprobeerd hebt? resolutie van de tv? Wat voor kabel heb je gebruikt en heb je al een ander getest. Wat voor tv is het?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met alle instellingen zitten klooien van zowel Tv Tools als nVidia, maar het wordt er gewoon niet beter op (alleen slechter als ik de flikkerfilter helemaal naar links schuif, maar dat is het enige verschil dat ik zie...)

Ik gebruik S-VHS kabel. De resolutie van mijn tv is .... (weet ik niet?), het is een SilverCrest tv (van de Lidl, werkt prima met alles wat ik erop aansluit).

Verwijderd

Topicstarter
Maar niemand heeft dit ooit eerder meegemaakt of weet hoe het op te lossen valt?

Verwijderd

ziet er eigenlijk wel tof uit zo, geeft een extra matrix sfeer..

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De grote tv-out FAQ al doorgenomen :? Ik zit zelf aan een kleine aardlus te denken. Zit je PC wel in een geaard stopcontact?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 21:30
Andere kabel proberen? Andere TV proberen? PAL instellingen proberen? Adapters in de buurt eruit trekken? Antenne er al eens uit gehad van de TV (ivm die aardlus)? Andere videokaart geprobeerd? Andere drivers?
Pagina: 1