Toon posts:

Dv Clips in Front Row Movie-lijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een willekeurige keer mijn camera uitgelezen heb staan er 2 .dv clips in mijn Front Row Movie lijst. Ik heb de bestanden en projecten verwijderd, verder alles geprobeerd, ze gaan maar niet weg en ik irriteer me er mateloos aan. Kan iemand me hier helpen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 17:18 ]

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:16:
Sinds ik een willekeurige keer mijn camera uitgelezen heb staan er 2 .dv clips in mijn Front Row Movie lijst. Ik heb alles geprobeerd, ze gaan maar niet weg en ik irriteer me er mateloos aan. Kan iemand me hier helpen?
Zijn dat geen links die in je Movies directory staan?

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
nope, mijn movies directory is helemaal schoon

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
zoek eens met spotlight op .dv

WAZUUUUUUUP!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je hulp, maar ook dat valt onder alles proberen ;) Ik dacht: misschien kan ik ergens de lijsten/eigenschappen van front row handmatig aanpassen, maar tot nu toe geen succes.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 23:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee?

Verwijderd

haalt hij die gegevens niet uit imovie?

zoals hij dat ook doet met iphoto?

dan kunnen ze ook in een andere map staan.. maarja je hebt ook al gezocht met spotlight begrijp ik, dus tsja,

ik zou de programma's is na checken want als je zegt dat je je "camera" gebruikt hebt (digitale video? of fotocamera?)

dan lijkt het mij waarschijnlijk dat er misschien een thumb staat in "een" programma.... en dan zou het wel eens kunnen dat hij het neit vind met spotlight

en als je in front row die bestanden opent... laat 'ie ze dan ook zien? of doet ie dan niks?

succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 08:22 . Reden: om verduidelijking gevraagd :O ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn digitale videocamera uitgelezen. Toen heb ik wat zitten monteren in iMovie, maar toch besloten het in Adobe Premiere op mn windows laptop te doen. Dus alle bestanden en iMovie projecten verwijderd. Als ik Front Row open staan er 2 .dv bestanden van de ±50 die ik toen uitgelezen heb in mijn movie lijst, terwijl ik de bestanden niet bekeken heb in Front Row, noch in mappen heb geplaatst die Front Row automatisch uitleest. Verder worden alleen de bestandsnamen weergegeven, de bestanden zelf bestaan niet meer en ik kan de fragmenten dus ook niet kijken in Front Row.
Sorry voor de eventuele onduidelijkheid, is het zo wel duidelijk?
Pagina: 1