Ik ben werkzaam bij Valori, en het bevalt mij uitstekend! Vooral de open en directe sfeer bevalt mij enorm. Veel beter dan mijn vorige werkgever, Ordina. Communicatie tussen collega's en management gaat lekker direct.
Valori heeft een eigen opleidingsunit, genaamd de Academy. Via deze unit kun je diverse opleidingen volgen. Van SQL trainingen tot managementtrainingen.
Klanten en opdrachten. Banken, verzekeringsmaatschappijen, telecombedrijven, overheid etc. Met name grote bedrijven. Ze doen overigens ook gewoon zaken met kleinere bedrijven.
Arbeidsvoorwaarde zijn prima. Leaseauto, onkostenvergoeding, 26 dagen (+ elke 5 jaar een extra dag), cafetariabudget (wat je kunt besteden aan diverse dingen), aanbrengbonussen (dus kom maar op met die CV's!!!

). etc. Verders uiteraard de gangbare arbeidsvoorwaarden. Oh, vergeet ik bijna de omzetbonus, die je (als je facturable bent) elke maand bij je salaris opgeteld krijgt!
Ik ben zelf testconsultant. Bij Valori zit je qua testen goed. De focus van alle businessunits ligt op testen. Dus ook als je als informatieanalist zou werken. Verder heeft Valori twee (jazeker) businessunits die met testen bezig zijn, namelijk Testing & Acceptance en Test Factory. De één (T&A) richt zich op het (zowel organisatorisch als uitvoerend) testwerk van diverse testsoorten, en de ander (TF) richt zich op het inrichten van een testproces en het verzorgen van regie door de hele keten van testfasen.
Voor degenen die Valori (nog) niets zegt... misschien zegt de naam Maintain je iets. Zo heette het bedrijf tot voorkort. En Maintain bestaat al 20 jaar.
Succes met je gesprek, en laat weten hoe het gegaan is!
[
Voor 5% gewijzigd door
-W0kk3L- op 02-07-2007 18:38
. Reden: tyckvaut ;) ]