Toon posts:

[XP] C schijf niet toegankelijk via explorer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
ik heb een probleem als ik de c schijf en de daarbij behoorende mappen wil openen. Dan krijg ik de melding: "De bewerking is geannuleerd vanwege de op uw systeem geldende bewerkingen. Neem contact op met uw systeembeheerder." terwijl ik zeker Administrator ben en als enigste gebruiker op de computer zit. Mijn bureaublad is wel te zien maar bijvoorbeeld Mijn documenten niet. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Want ik kan wel met Unlead Foto Explorer in alle mappen komen.

• Simke
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Welk OS gebruik je?
Vindt google iets?

Simke

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Hangt die PC aan een domain... anders is het een local group policy wat je erop los gelaten hebt.

euh...ja

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Welkom :)

Zoals je hebt gemerkt worden er gelijk een paar essentiële vragen gesteld op zaken die we hier het liefst al in je topic start gemeld zien.
Kun je die informatie nog even aanvullen? In de Windows Clients - Policy staat ook waarom :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het gebrekkige start topic, dit is mijn eerste bericht bij tweakers.net ook al hing ik al 2 jaar rond voor nieuws en het forum.
Het besturing systeem is Windows XP Home edition en deze computer staat alleen aangesloten op het internet zonder andere computers. En omdat je met Windows XP Home en zonder netwerk moeilijk in een domein kan komen is dat het probleem niet. Ook heb ik geen beveiligingsrechten gewijzigt van NTFS. Maar er is wel Norton Systemworks geinstalleerd en na een tijdje kwamen deze fouten dus kan het bijvoorbeeld daar aan liggen? Verder heb ik een volledige scan gedaan met Norton Internet Security die geen probleem zag. De Norton producten zijn allemaal met nieuwe licentie en versie. Daarnaast het ik in MSCONFIG gekeken of ik daar vreemde programma's zag maar daar vond ik ook niks. Heeft iemand een idee?