Na gegoogled en gesearched te hebben op termen als visited links css a:visited ed... post ik mijn vraag maar want ik kom er niet uit...
ik heb de volgende code
Deze javascript link vult een div die ook op de pagina staat, dit werkt.
In IE onthoud de browser de reeds geklikte links (zo'n 30 op de pagina) prima, FF onthoud dit echter niet.
In mijn css is goed omdat ik dat getest heb... en wel op de volgende manier:
als ik de href verander in href="#1" en ik maak er een onclick van
dan onthoud FF het wel omdat deze wel onderscheid maakt in verschillende anchors op de pagina maar dan werkt het in IE weer niet omdat IE slechts de pagina onthoud en niet per geklikte anchor en hij alle links dus als visited ziet.
De vraag is nu dus hoe kan ik ervoor zorgen dat het in zowel FireFox als Internet Explorer werkt?
ik heb de volgende code
HTML:
1
| <a class="navigatie" href="javascript:content('1');">test</a> |
Deze javascript link vult een div die ook op de pagina staat, dit werkt.
In IE onthoud de browser de reeds geklikte links (zo'n 30 op de pagina) prima, FF onthoud dit echter niet.
In mijn css is goed omdat ik dat getest heb... en wel op de volgende manier:
als ik de href verander in href="#1" en ik maak er een onclick van
HTML:
1
| <a class="navigatie" href="#1" onclick="content('1');">test</a> |
dan onthoud FF het wel omdat deze wel onderscheid maakt in verschillende anchors op de pagina maar dan werkt het in IE weer niet omdat IE slechts de pagina onthoud en niet per geklikte anchor en hij alle links dus als visited ziet.
De vraag is nu dus hoe kan ik ervoor zorgen dat het in zowel FireFox als Internet Explorer werkt?