Hey allemaal,
Ik zit hier nog niet zo lang, heb al wel een tijdje een account, maar nooit echt gebruikt..
Ik wil aan een nieuwe computer beginnen en heb daar ongeveer 700-800 euro voor over. Ik hoef er niet de nieuwste game-titels op maximale resolutie en hoogste kwaliteit te draaien. Zo lang WoW maar goed loopt met muziek e.d. op de achtergrond. Verder wil ik de computer gebruiken voor photoshop, webdesign en dat soort dingen.
Ik heb echt geen verstand van de verschillende soorten moederborden en processoren en welke op elkaar passen en welke niet. (Hoe je zo'n ding in elkaar zet lukt wel, dat is het probleem niet).
Bij het budget hoeft het volgende er niet meteen bij te zitten: Soundcard (mits onboard op moederbord), Besturingssysteem (vista kan later wel), super grote Harde Schijf (80 of 100gb lukt eerst ook wel)
Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen, maar dat moet vast lukken.
mvg,
Banzaiaap
Voorlopig systeem:
Behuizing: Chieftec BH-02B-B-B
Voeding: Coolermaster eXtreme power silent voeding 380W
Processor: Intel Core2Duo E6600
Moederbord: Gigabyte P35 DS3 moederbord
Geheugen: G.E.I.L. 2GB DDR2 (retail kit)
Videokaart: Club3d 8600GT silent 512mb
DVD Brander: Samsung dual layer dvd brander 18x
Harddisk: Hitachi deskstar 250GB S-ATA2
Koeling:Arctic-Cooling Arctic Fans
UPDATE: Ik kwam op de site van een bekende van mij het volgens systeem tegen voor een goede prijs, wat denken jullie ervan? http://www.popelectronics...ductid=1312&cat=44&page=1
Ik zit hier nog niet zo lang, heb al wel een tijdje een account, maar nooit echt gebruikt..
Ik wil aan een nieuwe computer beginnen en heb daar ongeveer 700-800 euro voor over. Ik hoef er niet de nieuwste game-titels op maximale resolutie en hoogste kwaliteit te draaien. Zo lang WoW maar goed loopt met muziek e.d. op de achtergrond. Verder wil ik de computer gebruiken voor photoshop, webdesign en dat soort dingen.
Ik heb echt geen verstand van de verschillende soorten moederborden en processoren en welke op elkaar passen en welke niet. (Hoe je zo'n ding in elkaar zet lukt wel, dat is het probleem niet).
Bij het budget hoeft het volgende er niet meteen bij te zitten: Soundcard (mits onboard op moederbord), Besturingssysteem (vista kan later wel), super grote Harde Schijf (80 of 100gb lukt eerst ook wel)
Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen, maar dat moet vast lukken.
mvg,
Banzaiaap
Voorlopig systeem:
Behuizing: Chieftec BH-02B-B-B
Voeding: Coolermaster eXtreme power silent voeding 380W
Processor: Intel Core2Duo E6600
Moederbord: Gigabyte P35 DS3 moederbord
Geheugen: G.E.I.L. 2GB DDR2 (retail kit)
Videokaart: Club3d 8600GT silent 512mb
DVD Brander: Samsung dual layer dvd brander 18x
Harddisk: Hitachi deskstar 250GB S-ATA2
Koeling:Arctic-Cooling Arctic Fans
UPDATE: Ik kwam op de site van een bekende van mij het volgens systeem tegen voor een goede prijs, wat denken jullie ervan? http://www.popelectronics...ductid=1312&cat=44&page=1
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 22:42 ]