Toon posts:

TV-out werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks dat ik (naar mijn weten) niets geinstalleerd heb op mijn laptop wat de videokaart beinvloed kan hebben, werkt de TV-out opeens niet meer.
Voorheen kon ik altijd op Ctrl Alt F2 drukken om mijn laptop op mijn TV te laten verschijnen. En met F3 kwam het beeld van de laptop dan weer terug. Maar op een of andere manier werkt de functie F2 niet meer, waardoor ik geen beeld meer kan krijgen op mijn tv.
Het betreft een videokaart van Intel (828456G/GL/GE/PE/GV)

Mijn toetsenbordinstellingen staan ook gewoon normaal -> Verenigde Staten (internationaal) en als taal Engels (Verenigde Staten), dus hier kan het ook niet aan liggen.

Probleem is dat de snelkoppeling ook niet (meer?) tussen de snelkoppelingen staat van mijn videokaart!
Rechtermuisknop Bureaublad -> Grafische opties -> grafische eigenschappen -> Sneltoetsen

Daar staat nog wel tussen (F3): notebook inschakelen. Maar F2 staat er dus niet (meer) tussen. Al weet ik natuurlijk 100% niet zeker of hij daar tussen stond, maar volgens mij wel!!

Al met al een raar verhaal... F2 werkte dus wel, maar nu niet meer. Heeft iemand enig idee hoe ik nu de TV-Out werkend kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Toch een klein schopje ;-).

• earithramir84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08-2025

earithramir84

Programming for life

probeer je notebook utils opnieuw te installeren..
wat voor merk notebook is het eigenlijk?
meestal heb je namelijk op de site van de betreffende notebook driver updates... kijk hier even voor een update iets in de trend van 'one touch buttons' o.i.d...
meestal als je die opnieuw installeerd krijg je die functies weer terug...

werkt je tv-out wel gewoon via het rechtermuis knop verhaal???
als het daar ook niet werkt.. probeer dan je vga driver eens te herinstalleren/updaten

[ Voor 9% gewijzigd door earithramir84 op 08-07-2007 03:04 ]

I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys

Verwijderd

Topicstarter
earithramir84 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 03:03:
probeer je notebook utils opnieuw te installeren..
wat voor merk notebook is het eigenlijk?
meestal heb je namelijk op de site van de betreffende notebook driver updates... kijk hier even voor een update iets in de trend van 'one touch buttons' o.i.d...
meestal als je die opnieuw installeerd krijg je die functies weer terug...

werkt je tv-out wel gewoon via het rechtermuis knop verhaal???
als het daar ook niet werkt.. probeer dan je vga driver eens te herinstalleren/updaten
Merk notebook is jewel saffier 1450.

Ik heb (nieuwe) divers gedownload, maar helaas zonder resultaat. Nog steeds kan ik het beeldscherm niet uitvoeren naar een tv oid. Nu zelfs in uitvoeren naar monitor weg (stond er voorheen wel).
Dus ook met rechtermuisknop werkt(e) het niet. Geen idee of dat voorheen wel werkte... toen maakte ik altijd gebruik van crtl alf F2.

• earithramir84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08-2025

earithramir84

Programming for life

Vreemd dan zal ik het zo ook niet weten..
wat je kan proberen is gewoon windows terug te halen naar wanneer het wel werkte..
wat heb je nog geinstalleerd na de laatste keer dat het nog wel werkte..
probeer windows te herstellen naar toen het nog wel werkte.. (maak wel eerst een backup van je documenten/bureaublad)

I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys