Toon posts:

Probleem met kleuren

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik windows 2000, met het programma photoshop 5.5 met de printer HP 820 CSE Prof.
Het volgende probleem heb ik ineens waar ik dus never nooit geen last mee had.
Ik zit in photoshop 5.5 gewoon een plaatje. Lichtgroen achtig met rood. Als ik het print wordt het lichtgroene donkergroen-blauw achtig en het rood wordt rose.
Wat moet ik doen ? Welke instellingen moet ik veranderen. Ik ben nu al vele uren bezig geweest met het probleem op te lossen, suggesties, GRAAG :)
Ps : nieuwe cartridge zit erin (kleur+zwart) dus ik neem aan dat het daar niet aan ligt.

Verwijderd

scherm is rgb printer is cmyk misschien heeft dat er iets mee te maken sjek is ff de image mode

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar al mee lopen rotzooien, maar het vreemde is, als ik hetzelfde plaatje uitprint op een andere computer, PII 300, hp deskjet 720c zelfde instellingen photoshop, dan ziet het er perfect uit die print. Dat is nou juist het rare, want enkele weken geleden had ik dat probleem dus niet. Vaag.....maar meerdere suggesties, pages, alles is welkom, als ik probleem er maar mee kan oplossen

Verwijderd

clean die catridges is. uitlijnen etc..

anders misschien catridges van 720 overzetten naar 820 (als dat past natuurlijk)

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49

Orac

Ik mis je papa.

Is er iets veranderd aan je configuratie of software? Heb je dit sinds je Win2k gebruikt? Zo ja, welk OS had je hiervoor? En probeer dan een oudere NT4 driver. Andere versie driver gebruikt of een ander kleurenprofiel? Enz...