[XP] Laptop herkent toetsenbord niet*

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03 09:50
Op een laptop ( Dell inspiron 1100 ), wordt het toetsenbord niet meer herkent. Best wel vervelend, want ik werk dus nu met het schermtoetsenbord. Als ik opnieuw laat zoeken naar drivers vind hij niks. Ook als ik een extern toetsenbord aansluit werkt het niet.

Toetsenbord werkt in de BIOS wel. Dus het is nog wel gewoon aangesloten.
Iemand hetzelfde probleem gehad?

-edit-
draait op Windows XP

[ Voor 4% gewijzigd door Boyd op 02-07-2007 14:43 ]

• Simke
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Toevallig geen 5 keer op shift gedrukt en uw plaktoetsen aangezet?
Heb daar ook es achter gezocht bij een klant en dat was de oorzaak :+

Simke

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

sticky-keys, ramp icm gebruikers inderdaad.
Mocht het dat niet zijn, check in computer manager, je device manager, gooi daar alles mbt drivers van het keyboard weg. Laat hem opnieuw zoeken, eventueel middels reboot.

euh...ja

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, alleen als ik bepaalde letters type krijg cijfers in plaats van de getypte letters, weet niet hoe dat op te lossen is.
Misschien doen zoals rfce voorschrijft, maar ik ben bang dat mijn hele computer dan door elkaar ligt, ik ben nl beginneling, sorry

[ Voor 78% gewijzigd door alt-92 op 03-07-2007 17:39 . Reden: Ont-AOL'led ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-03 17:16

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:10:
Ik heb hetzelfde probleem, alleen als ik bepaalde letters type krijg cijfers in plaats van de getypte letters, weet niet hoe dat op te lossen is.
Misschien doen zoals rfce voorschrijft, maar ik ben bang dat mijn hele computer dan door elkaar ligt, ik ben nl beginneling, sorry
Zoek eens naar de numlock toets op je laptop :)

[ Voor 49% gewijzigd door alt-92 op 03-07-2007 17:39 ]

Verwijderd

Een probleem dat zich onverwacht heeft voorgedaan, ik kan mijn computer niet meer in standby zetten, wat kan ik daartegen doen om dat op te lossen, want dat is wel hinderlijk.
Weet iemand een oplossing?
Ik ben beginner, dus sorry voor mijn misschien simpele vraag, maar mij lijkt het allemaal ingewikkeld, en ben bang dat ik de hele boel door mekaar
gooi.
Dank bij voorbaat als iemand mij kan helpen met dit probleem.

alsiloba

[ Voor 80% gewijzigd door een moderator op 03-07-2007 17:41 . Reden: ont-AOL'led ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:10:
of mss is het fnlock :-)

caps lock is ook leuk ;-)

[ Voor 49% gewijzigd door alt-92 op 03-07-2007 17:40 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Wow, Maat, even kappe met die hoofdletters van je. Kleine aandachtstrekker!. Weet je wat jij zou moeten doen?, Nope niet langs de Kvk gaan, maar eens een hele nieuwe windows op je Laptopje zetten. Is ie weer lekker snel ook.

• rauzer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04-2024
caps lock ;)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26

Onbekend

...

Je hebt op je laptop NUM-LOCK aan staan.
Hierdoor typ je i.p.v. de letters J, K, L, U, I, O de cijfers 1 t/m 6.

En CAPS-LOCK staat bij jou ook aan. :+

Speel ook Balls Connect en Repeat

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Eventjes wat quotes ont-AOL'led, want dat leek helemaal nergens op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03 09:50
Jammer dat er een probleem van iemand anders tussendoorkwam, want mijn probleem is nu niet opgelost nog.

Het rare is dat de FN toetsen wel werken. Ik kan met het toetsenbord wel schermverlichting regelen enzo, maar verder niks typen, etc.
Pagina: 1