Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat hou ik netto over van mijn salaris?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.161 views sinds 30-01-2008

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-11 15:37

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik had even gezocht maar ik kan nergens vinden wat ik zoek. Ik heb dus een contractvoorstel gekregen van mijn (potentiële) toekomstige baas. Alleen ik vraag me af hoe ik mijn netto salaris kan berekenen. Zijn er dan nergens op internet handige programmatjes waar je makkelijk me netto salaris kan berekenen? Ik heb namelijk geen idee hoeveel er van mijn bruto salaris wordt ingehouden.

Groet,

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ja die zijn er, heb je zelf uberhaupt gezocht? www.google.com en dan "bruto netto bereken" o.i.d. en je komt vanzelf iets tegen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 14:21
ElmarNieser schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:48:
Hallo allemaal,

Ik had even gezocht maar ik kan nergens vinden wat ik zoek. Ik heb dus een contractvoorstel gekregen van mijn (potentiële) toekomstige baas. Alleen ik vraag me af hoe ik mijn netto salaris kan berekenen. Zijn er dan nergens op internet handige programmatjes waar je makkelijk me netto salaris kan berekenen? Ik heb namelijk geen idee hoeveel er van mijn bruto salaris wordt ingehouden.

Groet,
zoeken is een vak... www.loonwijzer.nl

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-11 15:37

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
"hoe bereken ik mijn netto salaris" was mijn google zoekterm :( daar kreeg ik geen bruikbare hits... Ook hier op GOT vond ik niets. :(

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:13
Zoekmachines vinden hele zinnen als zoekterm niet echt fijn, je moet zoekwoorden gebruiken, zoals hillie aangeeft.

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-11 12:45
en om volledig te zijn: voor de belgen: http://www.vacature.com/art151

site werkt wel niet in firefox

[ Voor 17% gewijzigd door cman op 02-07-2007 14:01 ]

BOE

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Dit is wel erg eenvoudig op te zoeken. Je kunt je werkgever om een pro forma loonstrook vragen en bij Raet staat ook wel een omrekenmodule.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.