Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

CS problemen

Pagina: 1
Acties:

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Ik heb zojuist Half-Life Generations binnen gekregen, en ik wou dus ff counter strike spelen, maar als ik een server wil joinen krijg ik een error. CS zegt dan iets van failed to connect of zoiets. Ik gebruik mxstream extra om te spelen.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 08 februari 2001 22:33 schreef ubermaestro het volgende:
Ik heb zojuist Half-Life Generations binnen gekregen, en ik wou dus ff counter strike spelen, maar als ik een server wil joinen krijg ik een error. CS zegt dan iets van failed to connect of zoiets. Ik gebruik mxstream extra om te spelen.
deze topic is vaak geweest maar ik zal het wel nog een keer posten voor je

download deze patch voor HL en TFC
het breng je naar versie 1.1.0.4
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=208&file=51348

en voor CS heb je deze versie nodig 1.0
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=1026&file=51942

alleen tja is wel veel MB en je heb het nodig om online tekunnen spelen

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

euhm als je de standalone hebt van CS dan is dat toch al version 1.0 :?

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 08 februari 2001 23:23 schreef Death Angel het volgende:
euhm als je de standalone hebt van CS dan is dat toch al version 1.0 :?
nee
de eerste versies waren BETA en deze versie is eigenlijk een full versions (met nog steets met cheats bugs)
1.0 kwam na 7.1

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

ohja :) figures :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 22:54

Wildfire

Joy to the world!

En ik krijg maar geen contact met de WON Authentication servers... mijn key kan dus niet worden geverifieerd en ik kan dus niet on-line gamen...

CSv1.0 kan wel een lijst van gameservers ophalen en een connectie met een server opbouwen lukt ook. Alleen de authenticatie van WON wil niet lukken omdat 'ie geen contact krijgt...

Klinkt dit iemand bekend in de oren?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 11:29 schreef Brian Dickens het volgende:
En ik krijg maar geen contact met de WON Authentication servers... mijn key kan dus niet worden geverifieerd en ik kan dus niet on-line gamen...

CSv1.0 kan wel een lijst van gameservers ophalen en een connectie met een server opbouwen lukt ook. Alleen de authenticatie van WON wil niet lukken omdat 'ie geen contact krijgt...

Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Mjah of iemand heeft jou key en is daar lekker meer aan het gamen :r

Of jij hebt je key verkeerd ingetikt!? en anders heb je het niet origineel HL ?

Anders zou het gewoon moeten lukken zover ik weet!!

suc6!

[GoT]BiO

Verwijderd

Zit je achter netwerk?

Want dat kan ook wel eens problemen geven.

DC

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Nee nee nee, mijn computer kan gewoon geen CONTACT meer leggen met de authentication servers. Geen contact betekent dus ook dat mijn legale key (want ik heb een retail HL) ook niet meer kan worden geverifiëerd...

Het heeft altijd goed gewerkt, totdat ik een week of twee geleden van @Home een nieuw IP/gateway/subnet kreeg toegewezen...

Ik heb al contact met @Home opgenomen, als het goed is krijg ik vandaag of morgen een telefoontje van ze om alles eens goed te gaan uitzoeken - want ik kan ook diverse sites niet meer bereiken (Microsoft-sites werken alleen met proxy, mijn antivirus-updater kan ook geen contact meer krijgen met z'n site, Unreal Tournament kan z'n master server niet vinden, etc)

Het lijkt dus op een probleempje van m'n provider... maar ik ben benieuwd of er nog anderen zijn die dergelijke problemen hebben of hebben gehad...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 12:54 schreef Brian Dickens het volgende:
Nee nee nee, mijn computer kan gewoon geen CONTACT meer leggen met de authentication servers. Geen contact betekent dus ook dat mijn legale key (want ik heb een retail HL) ook niet meer kan worden geverifiëerd...

Het heeft altijd goed gewerkt, totdat ik een week of twee geleden van @Home een nieuw IP/gateway/subnet kreeg toegewezen...

Ik heb al contact met @Home opgenomen, als het goed is krijg ik vandaag of morgen een telefoontje van ze om alles eens goed te gaan uitzoeken - want ik kan ook diverse sites niet meer bereiken (Microsoft-sites werken alleen met proxy, mijn antivirus-updater kan ook geen contact meer krijgen met z'n site, Unreal Tournament kan z'n master server niet vinden, etc)

Het lijkt dus op een probleempje van m'n provider... maar ik ben benieuwd of er nog anderen zijn die dergelijke problemen hebben of hebben gehad...
AhA !!

euh....idd zoals DC al sugureert 8ter een netwerk/Firewall ??

En anders...euh andere provider??
Nee ik kan meer mensen die bij @home zitten en die hebben geen probs!!

Dus kort maar krachtig...
DAT ZUIGT!!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:05
Probeer het eens met een modempje?

als dat niet werkt -> ga je huidige provider schoppen

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• ubermaestro
Bij de download van CS 1.0 staat:

File Information: cs10.exe
Title: Counter-Strike 1.0 Full Client
Author: Counter-Strike
Description: This is the full installation of Counter-Strike 1.0. This is the version which will appear in the retail package Half-Life: Counter-Strike.
Size: 80.4 MB (84304070 bytes)
Download Time: 5 hours, 34 minutes at 33.6 Kbps
Date: 11/8/00 10:21:52 PM
Downloads: 422580
Links: Counter-Strike
PlanetHalflife

Ik heb ook de nieuwe wapens met die gare namen, dus volgens mij heb ik wel versie 1.0
Heeft iemand BDW nog een simpele patch om de echte namen van wapens te krijgen|:(

• ubermaestro
Weet niemand hier een oplossing voor :'( Er staat telkens: Failed to connect to server
Reason: Could not complete connection attempt

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb gamespy geinstalleerd en sindsdien heb ik hetzelfde als ik quickconnect probeer in CS zelf. Maar gelukkig doet ie het met gamespy wel. >:)

Fakir
Pagina: 1