Vergelijkbare applicatie voor iTunes Library Update*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 05:31
Ik heb de laatste tijd een probleem met het geweldige programma Itunes Library Updater. Dit werkte tot ik naar Itunes 7.0 (windows versie) ging perfect. Maar nu werkt het bij mij niet meer. (ook niet in 7.1, t/m 7.3)

Ik gebruikte het programma om mijn share met MP3s toe te voegen aan Itunes, het programma zorgde er dan voor de dat XML vernieuwd werd, bestanden die verdwenen waren werden verwijderd, nieuwe bestanden toegevoegd. En als de Tags geupdate waren werd dat ook opgehaald.

Nu vraag ik me af of er een andere (windows) applicatie is die hetzelfde kan? Ik heb lang gezocht, en forums afgestruind en tot nu toe niets gevonden.

De tool die ik tot nu toe gebruikte staat op deze locatie: http://itlu.ownz.ch/wordpress/

[ Voor 8% gewijzigd door Willems op 02-07-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
he, kewle app! jammer dat ie windows only is :S
verwijderen en opnieuw installeren?
heb je de laatste versie?
keertje pc herstarten? (haha, windows geintje :+ )

[ Voor 55% gewijzigd door nilski op 02-07-2007 14:31 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Moet het voor Windows of Mac OS X zijn? Aangezien je hier in Apple Talk zit, en iTunes onder zowel Windows als Mac OS X draait, is dat niet direct duidelijk.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 05:31
Ik heb helaas geen mac, vandaar dat het een windows applicatie zal moeten zijn. Ik heb namelijk wel veel applescripts gevonden die deze functionaliteit bienden.

@nilski: Pc herstarten.. Is inderdaad magisch bij Windows, maar het houd ons zo goed aan het werk! Gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 22:32
Willems schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:46:
Ik heb namelijk wel veel applescripts gevonden die deze functionaliteit bienden.
Even schaamteloos vragen: waar heb je die gevonden? Ik erger me dood aan al de nummers die in mijn lijst blijven staan terwijl ze van mijn share af zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:45

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

enne.. als je het kan, kan je er dan geen appje omheen bakken? Dus dat ik met een dubbelklik mijn library kan herbouwen? Ik erger me dood aan de manier waarop de mp3's op disk staan maar heb geen zin om 20G aan de kant te zetten, recht te breien, en weer een nieuwe library te maken..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Kiff schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:59:
[...]

Even schaamteloos vragen: waar heb je die gevonden? Ik erger me dood aan al de nummers die in mijn lijst blijven staan terwijl ze van mijn share af zijn!
Doug's AppleScripts for iTunes
Al vaker langsgekomen ook, hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beeeter, echt relaxed hoor, die scriptjes.. alleen heo werkt dit?

moet je dit 1 keer "aanzetten" en houd hij het dna altijd in de gaten?

of moet je gewoon eens in de zoveel tijd dat scriptje draaien die alles nakijkt?
Pagina: 1