Hallo mensen,
Ik heb een probleem met het samenvoegen van gegevens naar een Word-sjabloon.
Ik exporteer de gegevens vanuit een SQL-database naar een Word-document en vanuit dit Word-document moeten ze weer via een samenvoegmacro automatisch worden samengevoegd in mijn sjabloon.
Het exporteren naar het tijdelijke "tussenbestandje" gaat goed.
Daar kan ik de inhoud namelijk lezen. Het zijn de gegevens die ik vanuit mijn database heb geëxporteerd.
Vervolgens verschijnt de foutmelding:
Koppeling Word Error = 2
Is dit voor iemand een bekende melding?
Ik kan er op internet niets over terugvinden.
Ik heb al geprobeerd om Microsoft Word opnieuw installeren, maar dat mocht helaas niet baten.
Eerst heb ik de het verwijderd via Configuratiescherm - Software, toen de PC opnieuw opgestart en de installatie opnieuw gedaan, optie Volledig
Mijn OS is Windows XP Professional en het is Word 2002 (XP).
Ik ken de betreffende foutmelding ook als Error = 1.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten,
Paul
Ik heb een probleem met het samenvoegen van gegevens naar een Word-sjabloon.
Ik exporteer de gegevens vanuit een SQL-database naar een Word-document en vanuit dit Word-document moeten ze weer via een samenvoegmacro automatisch worden samengevoegd in mijn sjabloon.
Het exporteren naar het tijdelijke "tussenbestandje" gaat goed.
Daar kan ik de inhoud namelijk lezen. Het zijn de gegevens die ik vanuit mijn database heb geëxporteerd.
Vervolgens verschijnt de foutmelding:
Koppeling Word Error = 2
Is dit voor iemand een bekende melding?
Ik kan er op internet niets over terugvinden.
Ik heb al geprobeerd om Microsoft Word opnieuw installeren, maar dat mocht helaas niet baten.
Eerst heb ik de het verwijderd via Configuratiescherm - Software, toen de PC opnieuw opgestart en de installatie opnieuw gedaan, optie Volledig
Mijn OS is Windows XP Professional en het is Word 2002 (XP).
Ik ken de betreffende foutmelding ook als Error = 1.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten,
Paul