Toon posts:

Wheelp :((

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hiero een servertje staan (een 166mmx met win2k pro) en die shared oa. internet via winroute. daar is dus niks mee, maar op een gegeven moment blokt winroute al het verkeer van en naar de server, wanneer het precies gebeurt weet ik niet. ik kan hem nog wel met win vnc (remote progje) benaderen, maar niet via netwerkomgeving :(

op de server zelf kan je ook niet meer internetten, maar als je de winroute engine uitzet doet ie het plotseling weer :?

ik wordt hier gek van, wnat nu ik winroute uit heb gezet kan ik dus niet meer intersnerten, en het fucked de shares zo danig op dat het niet meer werkt voor een restart :(:(:(

(ik post dit via WinVCN op de server, nu ik winroute heb uitgezet ... >:))

alvast bedankt!

Jasper

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Dan is waarschijnlijk je trial tijd verlopen of iets in die trant.

Weet je zeker dat je hem goed gecrackt hebt of de goede eigen serial hebt ingevoerd?

Verwijderd

Topicstarter
daar ligt denk ik niet aan, ik heb de volledige versie 'gekocht' en hij gaat wel weer aan na een restart :?

het is dus niet een keer in de 30 dagen ofsow...

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Da's een bekende beveiliging in winroute.

Als ie 'door' heeft dat je geen geldige licentie hebt geeft ie geen data meer door.

Staat trouwens ook in de handleiding.

Herinstalleren helpt dan ook niet.

Goed kraken dus!

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. ik heb er in het begin (zeg 3 kwart jaar) nooit last van gehad, maar nu is het er sinds een maandje of 2 al mee aan het irriteren :(

ik zal es ff proberen of ik hem een nieuwe licence kan geven :?

iemand nog een ander idee?

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hé broodbakker, hier geen problemen met winroute, en heb toch echt dezelfde k*ygen!';)

Die compu van jou is gewoon aan een format toe...

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. :(:(:( hoop het niet, het heeft ook met winroute te maken, want als ik die uitzet kan ik wel weer internetten op de server :?

ik heb trouwens helemaal geen zin in een format met mijn NTFS diskjes en alle zooi waar nog 20gb aan backups van moet worden gemaakt :(

Verwijderd

Ik heb ook geen last met WinRoute Pro

Verwijderd

Topicstarter
heeft nou niemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? :?
Pagina: 1