Toon posts:

site

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een nieuwe site spam nu heb ik nog niet veel ervaring hier mee kan iemand mij tips geven over hoe ik de site kan verbeteren,layout of zo alvast bedankt

ps.ik hoop dat ik het heb gepost onder het juiste topic,

[ Voor 11% gewijzigd door BtM909 op 02-07-2007 10:20 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Het is dan wel de bedoeling om zlf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.

Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Er is wel een topic waar je je eigen site kan laten zien, maar die staat in de HK en daar kan je als nieuw lid nog niet in.

Twitter

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
je kan eventueel ook concrete dingen opgeven waarmee je problemen hebt.

(nadat je ook al gezocht hebt in dit en andere topics of via *searchengine x of y* )

dan kunnen we je ev. ook verder helpen.
of toch tips geven.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo jeroenwaelpoel,

Ten eerste welkom op GoT! Je hebt idd het juiste subforum gevonden voor je post en kan me heel goed voorstellen dat je je huidige website wat wil oppimpen qua design. Echter, Webdesign, Markup & Clientside Scripting is niet het subforum waar je kan vragen hoe je site kan verbeteren qua lay-out.

Je kan de search functie gebruiken en eventueel google. Je zal genoeg topics vinden hoe je naar inspiratie moet zoeken, hoe je layouts kan maken. Creativiteit haal je niet uit een topic ;)

Dit topic gaat dicht

p.s.: bedenk volgende keer ook een iets beschrijvendere titel. site alleen zegt niet zo heel veel over de inhoud van je topic ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 02-07-2007 10:24 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.