[XP]Caps/Scroll/Num Lock Melding

Pagina: 1
Acties:

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-03 13:49

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Ik draai nu al een jaar Windows XP zonder enige problemen en heb dus in het laatste jaar niets in mijn configuratie scherm en of instellingen hoeven te wijzigen.

Maar nu zie ik opeens dat als ik Caps Lock, Scroll Lock en/of Num Lock indruk er op mijn scherm een melding verschijnt. De plaats is onder mijn Prullenbak indien op het bureaublad, anders net boven de taakbalk.

Ik gebruik een Logitech Internet Navigator en een G5 en heb voor beiden de bijgeleverde software geinstalleerd en in beide programma's staat dat zulke meldingen niet moeten worden weergegeven (ingeschakeld geven deze programma's ook de melding op een andere locatie).

Dus weet iemand wat dit is, want ik heb het dus nog nooit gehad en hoe ik dit dus weer uit krijg. Want ik vind het vreemd dat ik dit nu opeens heb terwijl ik dus al meer dan een jaar niet in het configuratiescherm ben geweest en dus niets heb aan kunnen passen.

Google leverde mij niet veel op, mede doordat ik wellicht niet de juiste term kon vinden voor het probleem.

Voor de zekerheid heb ik toch even een paar Spyware- en virus-progjes gerund, maar daar kwam niets uit (lijkt me trouwens ook een nutteloos virus...).

Ik werk overigens met:
XP Home
Logitech Internet Navigator

Verdere hardware specs lijken mij niet belangrijk voor dit probleem...

Edit:
Screenshot

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb ik ook, geen id waar het vandaan komt, let er al niet eens meer op. Gebruik de caps/scroll/num-lock toch zo goed als nooit.
Gaat hier trouwens om een logitech g15/g7, xp prof.

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 02-07-2007 01:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-03 13:49

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Ik heb mijn blue-tooth adapter van Trust verwijderd met bijgeleverde software voor de "BT-2210Tp" zoals dat ding heet en nu ben ik van het probleem af. Voor de zekerheid en om alles te dubbel checken nog een keer geinstalleerd en het "probleem" kwam terug.

Wel appart dat zo'n apparaatje incl software meteen zo'n nutteloze tool erbij instaleert die niet relevant is voor de werking van de adapter...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:17
Keyboard Indicator PopUps

Daar wordt de oplossing genoemd.
(Het probleem wordt veroorzaakt door BTTray.exe uit de Widcomm BT stack.)

Edit: Het gaat dus om deze reg file:

---- snip ----
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Widcomm\BTConfig\General]
"KeyIndication"=dword:00000000
---- snip ----

die reg file importeren daarna rebooten of BTTray opnieuw starten, klaar.

[ Voor 64% gewijzigd door Lizard op 03-07-2007 02:02 ]