Waar goedkope en goede laptop reparateur in zuid-holland

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-01 12:56
Mijn 5 jaar oude Lidl laptop, Targa Visionary XP, wil niet meer starten. Ik vermoed dat het in de voeding, de zekering of aansluiting van de voeding met de accu zit. Hij werkt nog redelijk goed, (1.6ghz Athlon, 512mb geheugen) voor office applicaties en zelf databases draaien er op (MSSQL server). Omdat hij al 5 jaar oud is en een nieuwe met betere specs vanaf 500 euro te koop is, wil ik heb goedkoop laten repareren. Somminge pc shops rekenen al 100 alleen om er naar te kijken. En als ze niets kunnen vinden moet je dit bedrag ook betalen. Ik vermoed dat deze winkels ook liever nieuwe modellen verkopen.
Wie weet een goed en goedkoep reparatie adresje voor laptops in Zuid Holland? Liefst rondom Rotterdam of tussen Rotterdam - Amsterdam in (omdat ik vaak die richting uit reis).

Verwijderd

Het enige wat hier goedkoop aan te testen is, is je voedingsadapter. Bij een zaak waar ze electronica onderdelen verkopen. of tv e.d. repareren, kunnen ze meten of er nog stroom uitkomt. Geen buurman met een multimeter?? Brandt er geen lampje op adapter of laptop als je hem aansluit?

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-01 12:56
Iemand nog tips voor een reperateur? Het mag best 100-150 euris kosten als die 't dan weer doet.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

dit soort vragen horen niet thuis in CSL, maar eerder in SG omdat het niet om de hardware an sich gaat. Echter je kan beter gewoon even in de gouden gids oid kijken en dan verder zoeken :)

Dit is geen CSL en imho ook geen GoT dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.