Toon posts:

Geen geluid in Vista...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, heeft iemand het probleem met X-Fi Elite Pro en Vista dat als je een tijdje naar muziek luistert en dan iets anders gaat doen (een filmpje kijken) dat je dan plotseling geen geluid meer hoort?
Alles bevriest als het ware en daarmee bedoel ik ook de EQ in WinAmp...

Dan ga je naar de Configuratiemenu en Audio-Console en schakkelt van Entertainment naar Games en terug en hij doet het wel.... Heel raar... Gebeurt alleen in Vista denk ik....

Iemand een oplossing?!?!?! Misschien ligt het aan WinAmp of MediaPlayer?

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:35
Google al geprobeerd? Of misschien een driver-update (mits er al een update is, natuurlijk)?

Verwijderd

Topicstarter
Alles al geprobeerd: heb de nieuwste drivers voor mijn X-Fi... overal gezocht maar heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden....

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:08
Staat je geluid niet gedempt... 8)

Wat geeft je mixer aan, in Vista gaat het namelijk per applicatie. Misschien dat hij word gedempt.

Verwijderd

Topicstarter
nee nee...alles lijkt in orde te zijn... niets is gedempt...
Het gebeurt best vaak, als ik tegelijkertijd WinAmp en MediaPlayer gebruik... soms heb ik hier helemaal geen last van...

Ik hoop dat het een tekortkoming van de drivers en niet een defecte geluidkaart is... in XP had ik hier helemaal geen last van.... hmmm

Wat interessant is, is dat je dus door de modes te switchen van Game naar Entertainment bijv.... weer geluid krijgt... En na het switchen hoor je dus het geluid dat als het ware achter is gebleven - je hoort weer een liedje (een paar seconden) tijdens het afspelen waarvan alles bevroor, en dan kun je weer doorgaan, alles werkt dan weer....

raar....