Overstappen en games ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11-2025
Momenteel zit ik nog met een Dell P4 2.8Ghz PC als hoofd PC thuis, ik heb ondertussen een Mac Mini als mediacenter, maar zit nu sterk te denken om van m'n volgende PC ook een Mac te maken.

Enige dubio: De hoofdreden dat ik nog een PC heb is eigenlijk dat we 1x in de zoveel maanden met een stel vrienden bij iemand thuis een avondje zitten gamen, dus C&C Generals, Doom3, etc, etc..

In hoeverre is een iMac (mac pro vind ik te duur) dan al niet met bootcamp geschikt en compatible om games te draaien ?, ik denk dan vooral aan DirectX compatible hardware zodat ik niet de eikel ben waarvan z'n computer zo retetraag is en slecht werkt met games..

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Heb je de zoekfunctie al geprobeerd? ''overstappen'' en ''games'' levert nl. nogal wat resultaten op! ;)

Misschien heb je wat aan dit topic.

[ Voor 38% gewijzigd door NickvdB op 01-07-2007 19:35 ]

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11-2025
Ah cool, thx :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Probeer eerst zelf het e.e.a. uit te zoeken. Zoals UserNick8482 al aangaf zijn er genoeg topics te vinden waar meer informatie is te vinden :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.