TVGratis, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-11 20:14
www.Tvgratis.nl

Ik kwam net terecht op deze site. Heeft iemand ervaring met tvgratis? Klinkt wel goedkoop, lijkt alleen niet echt legaal hoewel er op de website dat wel wordt geclaimd.

Je betaald eenamalig 8,50 en kunt daarna onberkt gratis 2000 verschillende zenders kijken op je pc via een internet verbinding, ook een langzamere zou werken.

Contact gegevens vind ik ook wel wat summier moet ik zeggen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Gewoon een programmaschilletje om de streams heen van diverse providers....

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik heb wel eens iets vergelijkbaars besteld (5 euro was dat), maar bij al die zenders zitten de nederlandse publieke omroepen niet. Wat er verder van de commerciele omroepen bij zit weet ik niet uit mijn hoofd.
Het is dus niet iets wat zomaar je tvkaart kan vervangen.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:02
Wel heel summiere info op die site...

op zich wel handig als zij al die streams al voor je verzameld hebben en er een mooi schilletje omheen hebben gebouwd, daar zou ik misschien nog wel € 8,50 voor overhebben, maar zonder een zenderoverzicht vind ik het toch wat tricky...

en live Eredivisie? Ik ben geen expert, maar heb je daar geen decoder voor nodig?

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11 14:24

Toolskyn

€ 500,-

Ik denk dat je je bij 'tv stations' niet veel meer moet voorstellen dan dezelfde groep die te vinden is bij programma's als Chris TV online. Ook zo'n programma is onzin, want eigenlijk al die tv stations kun je gewoon gratis op internet kijken via verschillende verzamelsites, eigenlijk niet meer dan een soort programma om verschillende webstreams heen...

gewooniets.nl

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zou wel eens willen weten welke zenders te zien zijn, want dit wordt nergens verteld op de website!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-11 20:14
Die link geeft wel voldoende duidelijkheid idd. Dat wordt dus een nogo.

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 08:49
Dit is inderdaad gewoon een gevalletje oplichting. Wat je voor dat geld krijgt is een programma wat je gewoon gratis op internet kan vinden met gratis streams die je ook overal kan vinden (de enige NL-zender die erin zit is bijv. Tien, aangezien die zelf al een videostream aanbieden). Het eredivisie-voetbal waar ze het over hebben wordt door een P2P TV-programmaatje aangeboden, die je óók gratis op internet kan vinden.

Er zijn wel meer van zulke sites, maar voor al die sites is er maar één advies: Niet doen!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Is er eigenlijk een andere, legale manier, om live Nederlandse TV kanalen te bekijken via Internet? Ik zou namelijk binnenkort graag de tour de France willen kunnen bekijken tijdens mijn werk in een klein schermpje.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 14:40
Er is niet eens op de site te vinden welke zenders je eigenlijk krijgt...

Verwijderd

voor 8,50 is alles gratis? :)

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-12 17:11

Dentheman

Zie signature

Ja, maar als je niks betaald kan je het ook zien

Zie ondertitel

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
sjolmers schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:00:
Is er eigenlijk een andere, legale manier, om live Nederlandse TV kanalen te bekijken via Internet? Ik zou namelijk binnenkort graag de tour de France willen kunnen bekijken tijdens mijn werk in een klein schermpje.
Op mijn thuis computer draai ik een shoutcast server (NSV) die de kanalen van mijn tv-kaart streamt, op mijn werk bekijk ik die weer met winamp of VLC media player, met een bandbreedte van maar 128kbit/s.

[ Voor 3% gewijzigd door djexplo op 02-07-2007 16:44 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Dentheman schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:43:
[...]

Ja, maar als je niks betaald kan je het ook zien
ik had zoiets begrepen... ik vind het alleen grappig dat je iets nog als gratis kunt zien als er zo'n opzichtig prijskaartje aan hangt.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:50
DJSmiley schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:23:
Gewoon een programmaschilletje om de streams heen van diverse providers....
Inderdaad. En waarschijnlijk is dat programma zelf ook al gratis verkrijgbaar. Ranzige praktijken vind ik dit :/ Valt in dezelfde categorie als het verkopen van ook gratis beschikbare torrentclients.

Verwijderd

Op www.watchfree.nl kon je gratis zenders bekijken ~ zijn wel alternatieven maar meestal met zelfde zenders.
Pagina: 1