Handig progje gezocht voor verkeer tussen 2 man

Pagina: 1
Acties:

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
..of vrouw, maar dat paste er niet meer op :)

Ff uitleggen, als ik via de kabel binnen het head-end blijf kan ik zonder dataverkeer te genereren bij mijn ISP bestanden versturen. Aangezien ik een aantal mensen ken die binnen hetzelfde head-end zitten kunnen we dus ff allerlei zooi uitwisselen. Bestaan hier handige progjes voor (buiten ICQ) of is het mogelijk om een server te draaien die zo goed beveiligd is dat alleen die ene persoon toegang heeft tot bv. 1 directory?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is helemaal niet nodig, als je Chello hebt dan is jouw upstream verbinding 16kbyte/sec, ook al wordt die 31 dagen lang 24hrs per dag maximaal benut, dan zit je nog VER onder de data-transfer limieten van chello hoor!

Verwijderd

31 x 24 x 60 x 60 x 16 = ?

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Op vrijdag 09 februari 2001 00:09 schreef DSmarty het volgende:
Is helemaal niet nodig, als je Chello hebt dan is jouw upstream verbinding 16kbyte/sec, ook al wordt die 31 dagen lang 24hrs per dag maximaal benut, dan zit je nog VER onder de data-transfer limieten van chello hoor!
Ik heb dus zeelandnet, en die hebben een datalimiet van 2,25 Gb per maand up- en down bij elkaar :(

Daarom lijkt het mij handig om dus 1 directory te kunnen sharen met Win2K beveiligd met een wachtwoord, is dat gemakkelijk mogelijk?