Toon posts:

[USB] apparaatbeheer USB Device

Pagina: 1
Acties:
  • 2.177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een vraagje over 'USB Device' in apparaatbeheer. Tijdens het opnieuw installeren ben ik tegen een aantal 'gele uitroeptekentjes' aan gelopen. Deze waren allemaal verholpen door middel van (nieuwe) drivers te installeren.

Alleen eentje blijf ik maar houden! en dat is namelijk bij:
- Overige apparaten
- USB Device

Ik heb een medion pc dus ik ben al gaan zoeken op de medion site voor drivers.. alle drivers kan ik vinden maar niet die :S

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Wat is in godsnaam dat USB Device.. nog nooit eerder gehad! Zoeken op internet hielp ook niet echt.

Alvast bedankt voor jullie tijd jongens!

Met vriendelijke groet,
Redical

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Aangezien het USB is, zou je alle USB apparaten een voor een kunnen uitrekken terwijl apparaatbeheer openstaat. Apparaatbeheer laat namelijk vrijwel meteen de wijziging zien. Misschien is het wel een webcam, scanner, printer, USB tv-kaart, USB wireless oid die je vergeten bent te installeren.

Welk OS draai je? Heb je de chipset drivers geinstalleerd? Meestal met een windows update krijg je ook drivers van hardware mee.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 18:28
De grote vraag: welk besturingssyteem met eventuele servicepacks. SP2 voor XP heeft een betere ondersteuning voor USB controllers, grote kans dat het hiermee is opgelost. Als je nog geen SP2 hebt geïnstalleerd zijn er meestal aparte stuurprogramma's voor nodig.

Verder inderdaad alle USB apparaten even loskoppelen voor de zekerheid. Het zou bijvoorbeeld goed kunnen dat het de cardreader is die problemen geeft (die is dan intern op het moederbord aangesloten)

Verwijderd

Topicstarter
Hej jonges, bedankt voor de reacties!

het OS wat ik heb is Windows XP home en SP is SP 2.

Ik heb em nog niet volledig geupdate, hopelijk helpt dat. en ik ga morgen ff dat proberen van de USB apparaten 1 voor 1 loskoppelen.

Ik hou jullie op de hoogte, thnx!