Toon posts:

e-ten x500+ connecten op mijn wlan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedemiddag mede tweakers

ik heb dus een e-ten x500+ en die wil ik dus laten verbinden met mijn wireless lan
maar dat lukt niet (heb de search al geprobeerd maar ik kom alleen laptop problemen tegen en de rest is het typische door de bomen het bos niet meer zien)
ik heb mijn wirelss dus beveiligd met een mac filtering en een wpa2-psk protocol

als ik dit instel op de telefoon blijft hij op verbinden staan in het wlan tooltje en komt hij niet verder ik heb alleen nog kunnen verbinden als hij niet beveiligd is

ik heb dus het mac adres van de tel toegevoegd aan die lijst en alle settings die op mijn pc staan overgenomen op de tel maar dat werkt dus niet

hebben die gasten van mickeysoft gewoon wpa2-psk toegevoegd in het drop down menu terwijl het nog niet werkte of hebben andere mensen hier het wel aan de praat gekregen

bvd

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Transporteer je key eens via een textfile.

Welk OS heeft je telefoon trouwens?
Bij mijn weten ondersteunt Windows Mobile 5.0 geen WPA2.
Windows Mobile 6 doet dat wel.

[ Voor 35% gewijzigd door Romke op 01-07-2007 16:30 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
wm6 de laastste versie (windows update vond geen update's)
hoe bedoel je de key transporteren via text file ik vul hem gewoon in met block recognizer (ben palm gewend :P) ik heb geen andere opties gezien dat ik een key kan importeren ofzo

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ik bewaar mn netwerkkeys in een textfile op mn server.
Als ik een systeem toegevoegd wil hebben aan mijn netwerk moet ik die dus eerst aan de kabel hangen en inloggen op mijn server voor ik er via WLAN op kan.

Maar je kunt via Bluetooth of ActiveSync een file overgooien met de key erin toch?
En dan copy/pasten.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de late reactie was op vakantie en was deze thread vergeten

ik heb dat copy paste geprobeerd maar dan accepteert hij hem nog niet
ik begin te geloven dat microsoft die optie's (wpa, wpa2) er alleen maar bijgedaan heeft voor de compleetheid zonder dat het werkt

iig bedankt voor de suggestie

edit:
geen enkel beveiligingsprotocol werkt dus heb ze ondertussen allemaal langsgegaan kan het een fout in mijn rom zijn? zijn er meer mensen hier met wm6 op hun tel die het dus wel werkend hebben?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 00:39 ]