Toon posts:

adsl,... doen of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
21 augustus kom ik in aanmerking om adsl te nemen. Heeft iemand al ervaring. Stabiel genoeg,... snel genoeg?
Zal ik het doen of niet?

Wie??

Verwijderd

DOEN!

ik wou dat ik 1 aug al aan de beurt was

Verwijderd

Topicstarter
tu delft doet aanbiedingen aan haar studenten via cistron. Maar ik hoor steeds meer verhalen dat de snelheden niet gehaald worden of dat het netwerk onstabiel is enzo.

Verwijderd

tja cistron zegt 8mb te halen maar iedereen die er maar ook een beetje verstand van heeft weet dat dat gewoon niet gehaald gaat worden. Zit iig geen filter op zoals bij kpn dus moet in theorie sneller zijn, heb verhalen gehoord van mensen in rotterdam die een linux iso met 600k binnen haalden... yummy

onstabiel weet ik niet zal wel mee vallen lijkt mij.. sjit ik zit op de HHS volgens cistron-telecom.nl ben ik pas op 1 dec aan de beurt. HHS is vast weer niet zo relaxed dat zij ook zoiets aanbieden voor hun studenten.

Verwijderd

DOEN!!!

Verwijderd

ik zou het iig wel doen, mede omdat dat hier nog wel 5 jaar duurt! Ik kan sommige tv en radio zenders niet eens ontvangen omdat hier de kabel niet goed is! :(

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
8 megaBIT niet 8 megabite...
das dus 1 mb per seconde max
en 1 megebit upstream.....ofwel 1/8 mb per seconde upload

RobbyNitroz

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Dat wil ik ook....wwwheehheeeee...

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Absoluut DOEN!!!!!
Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben overtuigd,

thanx

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vieze vuile gore k********** bij kpn

Ik ben ook al een tijde van plan om adsl te nemen, een tijde geleden deed ik die postcode check, stond dat het eind zomer beschikbaar is. Ik kijk net nog een keer krijg ik een slap varhaal dat het hier niet mogelijk is omdat de afstand tussen de kpn centrale en mijn locatie te groot is :(

En ik ga dus echt geen casema nemen, weet iemand of cistron ook in Amersfoort komt en waneer?

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:05

RvV

Kijk ik een maand geleden bij die postcode check, "Ook u kunt nu gebuik maken van adsl!...blablablabla..". Dus ik snel alles klaar maken, met ouders overleggen enzo. Net voordat ik het ga bestellen kijk ik nog eens, "bedankt voor uw belangstelling, maar het is nog niet beschikbaar". AAAAAAAAHHHH nee stelletje lullen!!!!! Mij eerst helemaal lekker maken, en dan zeggen dat het niet kan... IK HAAT KPN. (en chello ook)

Y'24

Verwijderd

mja ik heb een geel kadertje bij de mxstream test, dus dat ik misschien te ver weg woon maarrreh ik hoop dat het goed gaat want ik had 2 weken geleden al mn adsl verbinding aangevraagd, zou over 2 1/2 klaar moeten zijn ;)

Verwijderd

weet iemand hoe het eigelijk met de ping zit?? Ik heb gehoord dat die waardeloos is, of is dit lulkoek? Wel belangrijk natuurlijk als je online gaat gamen.

En Natural Born Chiller, je hebt mzzl, ik heb niet eens kabel. :-(

Verwijderd

ik weet het ook niet ik kan tegen de zelfde tijd(october) of chello kabel of misshcien MXstream ADSL krijgen. nOu heb ik al kabel via sonera maar is dat al bagger en zit ik ook nog op het ergste stuk :(
Maar ik vind de snelheden van MXstream niet echt super voor mijn 99 piek die ik nu ook zn beejte kwijt ben krijg ik dan 64KB down en 16 up dat is neit zo lekker vinnik hoor. Ok ik haal het nu niet maar zal chello misschien niet sneller zijn dan? Nou ik zie wel heb nog een paar maanden.

ThaVinnY

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Omdat ik het centrum van Utrecht woon kan ik ADSL krijgen (nu al MXStream en straks Cistron). Ik heb toendertijd meteen ADSL aangevraagd maar DAT WERD NIET AANGESLOTEN omdat wij een tikkenteller in huis hebben, dat zou volgens de KPN niet samengaan met ADSL. Weet iemand hier meer van?

Ik ken een paar ADSL gebruikers in Utrecht, die zeer tevreden zijn met hun lijntje, zelfs de ping is ok...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

heey RobbyNitroz

[mierenneukmode]

het was toch:
mb = milibit
Mb = Megabit
mB = miliByte
MB = MegaByte
Gb = gigabit
GB = giga byte
enz enz...

[/mierenneukmode]

of zit ik nu fout? ik weet het anders niet meer... heb ik gelijk ? just checking... ;)

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Ik heb sinds mei een basic ADSL abbo bij xs4all. Afgezien van een paar storingen, ben ik zeker heel tevreden.

Ik had toen nog geen mogelijkheid om Chello te nemen (nu nog niet, die eikels hebben me 1 jaar !!! aan het lijntje gehouden. Bel over een paar weken nog eens meneer, G#%@%^&)

Als ik nu Chello zou kunnen krijgen, zou ik het NIET doen, want ik heb altijd een snelle verbinding van rond de 50 Kb/s. OOK 's avonds!

DOEN DUS...

Tag User In

Pagina: 1