Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem op probleem op probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een H10 20GB die ik met geen geweld geupdate krijg, ik volg alle gegevens maar er gebeurt niet, ik krijg alleen maar USB connected. Verder kan ik de muziek die erop staat er niet meer vanaf krijgen, dus ook geen nieuwe muziek erop zetten. Hij speelt prima maar om nu de rest van zijn levenstijd naar een paar cd's te luisteren vindt ik een beetje zonde, wie kan me helpen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:49:
Ik heb een H10 20GB die ik met geen geweld geupdate krijg, ik volg alle gegevens maar er gebeurt niet,
Wat is "alle gegevens volgen"?
ik krijg alleen maar USB connected.
Wanneer?
Verder kan ik de muziek die erop staat er niet meer vanaf krijgen, dus ook geen nieuwe muziek erop zetten.
Wat gaat er mis wanneer je dit probeert? Herkent de pc em niet? Krijg je een foutmelding?
Hij speelt prima maar om nu de rest van zijn levenstijd naar een paar cd's te luisteren vindt ik een beetje zonde, wie kan me helpen.
Je kan jezelf helpen door je probleem wat duidelijker uit te leggen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Als je een vraag stelt, is het van belang dat je dat duidelijk doet, liever te veel dan te weinig informatie geeft en een goede (inhoudsomvattende) titel verzit. Aan geen van deze punten voldoet jouw topic. Daarom gaat hij op slot en wil ik je als tip meegeven dat je hier voortaan wel aan moet denken.

Wat je probleem betreft, kan ik je een paar tips geven:
  • Helemaal als je het in Europa gekocht hebt, is de kans groot dat je de MTP versie van de H10 hebt. Dit betekend dat je software nodig hebt om de muziek op je speler te beheren. Standaard is dit Windows Media Player 10 (of 11). Installeer dit dus eens en probeer het dan nog eens.
  • Lukt dat niet, dan is het misschien aan te raden de speler eens de formatteren (vergeet niet dat dit waarschijnlijk moet in het FAT32 systeem). Dit gebeurd overigens automatisch als je de firmware van de speler update.
  • Er zijn verschillende soorten firmware voor de MPT en de UMS variant van de speler. Om er zeker van te zijn dat het updaten gaat lukken, moet je er bij voorkeur voor zorgen dan je de juiste firmware kiest. De juiste voor MTP is [MTP] Iriver Firmware Updater V2.6.0.0 for MTP devices

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.