Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een sd-kaartje kopen voor mijn camera en aangezien dit waarschijnlijk een 8 GB SDHC kaartje wordt lijkt het me makkelijk om die ook in een mp3-speler kwijt te kunnen.

Ik heb alleen wat moeite met het vinden van geschikte apparaten. Ik dacht als je al een mp3-speler hebt die van sd-kaarten kan spelen voor $8,40, dan zal eentje voor SDHC ook wel mogelijk zijn.

Tot nu toe heb ik echter alleen nog maar de Cowon iAudio D2 gevonden. Deze ondersteunt SDHC kaarten tot minstens 8GB en is verder ook een heel fijn apparaat. 8) Hij kost alleen €189 voor een versie met 2 GB intern geheugen.

Mijn vraag is dus weet iemand nog andere mp3-spelers zoals die van mijn eerste link die SDHC van 8 GB ondersteunt.

Zoals iemand al opmerkte, je hebt toch ook geen digicams of telefoons van 4 of 8 gb, die zijn altijd uitbreidbaar. SDHC is ook al gemeengoed bij de digicams sinds Q3 2006. Alleen bij de mp3-spelers is dit nog niet het geval.

Mijn mooie beredenering van 8 GB SDHC (€65) + MP3-speler zonder geheugen (€10) = Veel minder dan een 8 GB Nano (€215) gaat nog niet echt op helaas :'(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
SDHC in mp3spelers is vrij nieuw. Volgens mij zit het bij iriver in de planning, en Archos komt ook met SDHC-compatible modellen. Maar "basic" spelertjes waar je een kaartje in kunt stoppen, nee, ik heb ze nog niet gezien. Ik verwacht echter wel dat dit door de toenemende capaciteit van insteekkaartjes, en de dalende prijzen, dat type apparaten populairder wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 01-07-2007 22:01 ]

Verwijderd

De Cowon iAudio D2 ondersteunt het alleen met de laatste firmware... is overigens wel de enige vooralsnog...

http://www.mp3shop.nl/pro...iaudio-d2-4-gb-black.html

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 23:01 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:01:
De Cowon iAudio D2 ondersteunt het alleen met de laatste firmware... is overigens wel de enige vooralsnog...

http://www.mp3shop.nl/pro...iaudio-d2-4-gb-black.html
Mijn post gelezen? Niet lang meer dus :) Echter niet wat de TS zoekt...