Toon posts:

Probleem vervangen kleurencartridge HP deskjet 840c

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Voor mijn HP deskjet 840c weigert de nieuw ingezette kleurencartridge kleuren te printen. Het is geen nieuwe, maar een opnieuw gevuld ruilcartridge.
Eerder nooit een probleem, nu echter wel. Wie weet wat ik fout doe, en wat de oplossing is?

Op voorhand dank,

Michel

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Labeltje eraf getrokken? Spuitkoppen gereinigd? Sowieso ben ik geen fan van hergevulde zooi, komt vaak alleen maar herrie van.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien zijn ze bij t vullen vergeten de chip te resetten?

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Topicstarter
Def_P schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:56:
Misschien zijn ze bij t vullen vergeten de chip te resetten?
Dank voor de reactie, zal morgen teruggaan naar het Vulpunt. Komt heel weinig inkt uit op een stukje wc papier, misschien uitgedroogd ofzo.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
Waarom eigenlijk vullen? HP maakt die dingen zo dat de kop niet langer mee gaat dan ie hoeft. Vullen van cartridges is vragen om problemen, je zal niet de eerste zijn die met een defecte printer terug in de winkel staat omdat je te gierig bent een cartridge te kopen (en ik weet dat die krengen belachelijk duur zijn)...

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb mijn cartidges vaak zat na gevuld, zonder verlies van kwaliteit en garantie op de printer. HP printers zijn juist t best geschikt voor navullen omdat je de printkop helemaal vervangt met een nieuwe cartidge. Bij andere merken ligt het anders idd.

Tip die ik kreeg toen van het bedrijf dat toen mijn vullingen leverde: de cartridge een uur of wat op een schoteltje met lauw warm water met een druppeltje afwasmiddel. Daardoor lost de inkt in het laatste deel van de kop op. Dit hielp prima wanneer ik de kop echt leeg en daarmee dus droog had laten worden.

I, for one, like Roman numerals

Pagina: 1