Merge: Animated GIF

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 14:55

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Beste mensen,

Graag zou ik meerdere animated gifs naast elkaar willen zetten en er 1 animated GIF van maken..
De canvasgrootte ligt dus vast en daar binnen in willen ik de GIF's plaatsen. In Ulead GIF Animator leek dit gemakkelijk te gaan, maar daar kun je, netals vele andere GIF editors alles alleen maar frame voor fram verplaatsen en niet alle frames selelcteren en dan verplaatsen.
Dat lukt domweg niet :?

Met welk programma kan ik dit gemakkelijk realiseren?

Heb ook al GIF Movie Gear, Easy Gif Animator en Advanced GIF Animator gebruikt, tevergeefs.

Verwijderd

Je zou kunnen proberen om Imageready te gebruiken.
Zit vaak standaard bij het photoshop pakket.

Succes!

• DP Kunst
  • Laatst online: 14-07 12:55
image ready is niet meer in CS3, dus dan zou je een oudere versie moeten zoeken

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

In animation shop 3.11 kun je alle frames selecteren, kopiëren en vervolgens plakken in de gewenste animatie over de huidige afbeeldingen heen (of de lege plekken waar je het hebben wilt) maar is al een stokoud progsel en ondersteunt bijvoorbeeld geen canvas resize (volgens mij kun je er sowieso niet meer legaal aankomen).

Zou je dus bijvoorbeeld een nieuwe animatie maken met de gewenste grootte en zo alle andere animaties copy/pasten, ik weet niet om hoeveel het gaat maar 10 of 20 moet nog te doen zijn op deze manier lijkt mij.

Heb je al 'gespeelt' met de door jouw genoemde programma's of die niet iets dergelijks kunnen?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:17:
In animation shop 3.11 kun je alle frames selecteren, kopiëren en vervolgens plakken in de gewenste animatie over de huidige afbeeldingen heen (of de lege plekken waar je het hebben wilt) maar is al een stokoud progsel en ondersteunt bijvoorbeeld geen canvas resize (volgens mij kun je er sowieso niet meer legaal aankomen).

Zou je dus bijvoorbeeld een nieuwe animatie maken met de gewenste grootte en zo alle andere animaties copy/pasten, ik weet niet om hoeveel het gaat maar 10 of 20 moet nog te doen zijn op deze manier lijkt mij.

Heb je al 'gespeelt' met de door jouw genoemde programma's of die niet iets dergelijks kunnen?
mocht je dat progsel willenproberen, moet je zoeken op jasc paint shop pro 7 evaluation versie
daar zit ie (legaal) in. :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• M. Mulder
  • Laatst online: 07-06 14:55

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
In Imageready kun je inderdaad GIF files inlezen. Hoe kun je de lagen selecteren om deze in één keer te verslepen?

Dan is het probleem opgelost namelijk. Zou iemand is willen kijken in Imageready hoe je de lagen kan verslepen, zodat je een Ani-GIF in zijn geheel kan verplaatsen.
Pagina: 1