Toon posts:

Beschadiging MacBook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://img156.imageshack.us/img156/6839/macta9.jpg

Als ik mijn MacBook schuin houd, dan ziet het eruit of de lak is verdwenen. De kleur is iets anders dan het hoort te zijn (alleen op dat plekje).

Wat kan ik doen om dit te herstellen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Wat dacht je van contact opnemen met Apple?

The devil is in the details.

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2025
Het kan aan mij liggen, maar ik zie er helemaal niets van op die foto... Heb je geen betere foto?

Verwijderd

Topicstarter
De foto is alleen om de plek te laten zien. ;)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat had je ook gewoon kunnen zeggen dan :)

Neem contact op met apple zals Hahn al zegt. Zij moeten het reareren, ik neem tenminste niet aan dat je het zelf wilt proberen te verven.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

ok Loop ff langs een service center bij jou in de buurt, het heef geen zin om apple te bellen... Zij kunnen het ook niet via de telefoon zien...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:52:
ok Loop ff langs een service center bij jou in de buurt, het heef geen zin om apple te bellen... Zij kunnen het ook niet via de telefoon zien...
Ja, ik denk dat dat wel het handigst is.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In principe valt dit probleem wel buiten de voorwaarden van de garantie welke Apple biedt. Zie:
b. Beperkingen. Het Plan biedt geen service bij:

[...]

(viii) cosmetische schade aan de Gefaciliteerde Apparatuur met inbegrip van, maar niet beperkt tot krassen, deuken en gebroken plastic op de poorten die niet anderszins van invloed is op de functionaliteit van de Gefaciliteerde Apparatuur of het gebruik daarvan wezenlijk schaadt;
Maar proberen kan natuurlijk altijd :)

🌞🍃

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Het is vaker bij Macbooks gebeurd dat de lak er al snel na de aanschaf afslijt. Dat is wel cosmetisch, maar het valt onder de fabricagefouten, waardoor Apple het zou moeten repareren/vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Mei schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:22:
Het is vaker bij Macbooks gebeurd dat de lak er al snel na de aanschaf afslijt. Dat is wel cosmetisch, maar het valt onder de fabricagefouten, waardoor Apple het zou moeten repareren/vervangen.
Ik ga morgen wel eventjes naar R'dam om het te vragen. Dan kan ik meteen iets anders vragen. :P
Pagina: 1