If there's Oldskool i'm there
Je hebt wel zoiets van LAN wakeup..ljikt me dan ook dat het andersom moet kunnen. Dit hangt wel van je ethernetkaart af.
Ik heb een trust combi 10 MBit
2x dus.
ps hoe stel je dat wakeup on lan in dan???
2x dus.
ps hoe stel je dat wakeup on lan in dan???
Ik weet het niet zeker maar het zou een optie in de bios kunnen zijn. Heb je al op de Thrust pagina zelf gekeken ?
nee staat nix er over, ps het bios van mijn pc of
van de ethernet kaart???
van de ethernet kaart???
van de pc..ik heb het zelf nooi nodig gehad dus ik weet er helaas weinig van af..er zullen er wel een paar rondhangen die je het wat beter kunne vertellen..gewoon met die kernwoorden altavista bezoeken kan je ook een boel opleveren denk ik..
de manier van maiar gaat volgens mij niet werken. maar andere oplossingen zijn wel mogelijk. als je nt/w2000/linux gebruikt is het simpel en is er gewoon een programmaatje voor.
op een win95/98/me pc kan het iets lastiger zijn. ik zou gewoon een of ander remote control util installeren (keuze zat) waarmee je een pc op afstand kunt besturen. afsluiten is dan natuurlijk ook gewoon mogelijk.
op een win95/98/me pc kan het iets lastiger zijn. ik zou gewoon een of ander remote control util installeren (keuze zat) waarmee je een pc op afstand kunt besturen. afsluiten is dan natuurlijk ook gewoon mogelijk.
je kan in windows een snelkoppeling maken naar rundll.exe met bepaalde parameters er achter en als je dan die snelkoppeling start sluit hij af. Deze snelkoppeling kan je ook vanaf een andere comp. draaien als je voldoende toegangsrechten hebt.
ik weet niet meer wat de parameters waren iets met exit in ieder geval
stond in de computer totaal van een paar maanden geleden.
ik weet niet meer wat de parameters waren iets met exit in ieder geval
stond in de computer totaal van een paar maanden geleden.
ik draai dus ME,
waar kan je die progjes downen of vinden??
ps hoe kom je van dat junior member af??
waar kan je die progjes downen of vinden??
ps hoe kom je van dat junior member af??
Poepel waarom maak je je zo druk om de status van Junior Member, die gaat er trouwens af als je 100 (?) posts hebt gedaan.
Groeten Seq_uence
Groeten Seq_uence
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Pagina: 1