Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Panda IS 2k7] Na installatie geen netwerkverkeer meer *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Vandaag heb ik Panda Internet Security 2007 gekocht.
Maar na de installatie is de hele netwerk verbinding weg.
Ik heb windows XP SP2 en een draadloze verbinding, ik heb zowel draadloos als bedraad doet de verbinding niets meer.
Ik heb ook geprobeert de instellingen handmatig zonder DHCP dus erin te zetten dan werkt het ook niet.
Zodra ik Panda van me machine gooi doet hij het weer, ik heb herinstallatie gedaan en alleen de anti-virus erop gezet en zelfs dan doet hij het ook niet.

Weet iemand hier misschien een antwoord op ?

Morrison

--edit: neen... niet pandan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 21:26 ]

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Heb je misschien een intrusion attempt van je Wifi weggeklikt? Dat zou snel kunnen verklaren waarom je geen verbinding kunt krijgen met je netwerk.
Misschien bij de firewall instellingen voor programma's en applicaties aangeven dat Internet of Local Area Network toegestaan worden.

Waarom met alleen Anti-virus je hetzelfde probleem hebt is voor mij een raadsel, omdat de firewall niet geinstalleerd wordt.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Verwijderd

aj panda is wel de vervelendste antivirus die er is
Onderbouw je mening of post het gewoon niet.

[ Voor 34% gewijzigd door pasta op 03-07-2007 13:09 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij Panda helemaal deinstalleren. Daarna zorgen dat alle oude av prog eruit zijn. Daarna de stuurprog via device manager eruit gooien. Dan in de veilige modus installeren. Je hebt waarschijnlijk last van je oude av. Met de veilige mode is het beste te installeren. Doe het wel via de download van pandasoftware.com want anders gaat het weer mis. Mail me maar voor meer tips als je wil.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer even een titelfixje uit. :)

Had je hiervoor ook al een virusscanner/firewall? Zo ja, welke? En welke versie? Is het zeker dat die helemaal verwijderd is? Zijn de drivers van je draadloze netwerkkaart up-to-date? Hoe is je WLAN ingedeeld? Wat meer informatie over allerlei dingen zou toch wel wat handiger zijn. :)

offtopic:
itsalex,

We helpen gebruikers hier gewoon op het forum zelf, zo hebben andere mensen er ook nog wat aan als ze later dit topic teruglezen. :)

Signature

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:13:
aj panda is wel de vervelendste antivirus die er is
[mbr]Onderbouw je mening of post het gewoon niet.[/]
aangezien ik mn bericht niet kan editen.

waarom ik het een vervelende antivirus is,
opstarten gaat supertraag wat ik echt een supergroot nadeel vind.
downloaden via grabit/newsleecher werkt niet meer.
zo'n iritant blok rechts in het scherm als een verbinding er door wil.
het programma soms er helemaal mee stopt en zegt dat je opnieuw op moet starten of panda opnieuw installeren.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als het echt zo'n vervelend programma is moet je maar eerst Norton Internet Security op het systeem hebben en daarna Panda installeren na deinstallatie van Norton. 50% kans dat het goed gaat anders heb je echt een probleem. Daarom heb ik zo'n hekel gekregen aan al die fabrikanten die van te voren Norton op het systeem gaan zetten. Dat moeten ze echt afschaffen. Dat vind ik nou koppelverkoop. Norton laat zoveel troep achter. Norton ten tweede ziet geen ruk qua virussen / spyware en vindt misschien wel wat maar haalt het niet weg en Panda? Tja geen last meer van spyware en virussen. Misschien is het wel een kwestie van je firewall instellen. Alle programma voor iets te downloaden is allemaal geen probleem voor Panda. Norton is trouwens zo irri dat die zelf Winvnc (van afstand inbellen en als een "High risc virus" ziet.

Dus gewoon deinstalleren van de oude virusscanner en dan proberen alle rotzooi eraf krijgen dan moet het systeem echt in een stukken betere staat zijn en dan in de veilige modus installeren is dan het beste. Veilige modus van Windows maakt voor Panda niets uit want de installatie is hetzelfde als van de normale modus want Panda heeft een eigen installatieprog.

Vergeet niet even in een commandvenster:
netsh winsock reset
in te geven

[ Voor 3% gewijzigd door itsalex op 04-07-2007 10:21 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 10:52
Ben ruim een jaar geleden van Panda afgestapt. Wat eerst een goede, snelle en kleine virusscanner was, is uitgegroeid tot een waar gedrocht!

Tip: stap over op NOD32... die doet wat het moet doen, snel, klein en belast je systeem amper...

Succes om van die Japanse beer af te komen ;)

Verwijderd

jvalks schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:45:
Ben ruim een jaar geleden van Panda afgestapt. Wat eerst een goede, snelle en kleine virusscanner was, is uitgegroeid tot een waar gedrocht!

Tip: stap over op NOD32... die doet wat het moet doen, snel, klein en belast je systeem amper...

Succes om van die Japanse beer af te komen ;)
idd dat is echt een goede virusscanner, ik gebruik nod32 ook en hij draait mooi op de achtergrond en je hebt er dus niks geen last van. alleen voor vista moet je 1 instelling uitzetten anders werkt bijna niks meer wat met internet te maken heeft.
Pagina: 1