Ik had op het oog een .htaccess file in een folder te plaatsen, die iedere request naar een bovenliggende index.php stuurt samen met de filename als variabel en de originele variabelen. Mij is dit een onmogelijke opgaaf gebleken. Ik heb niet veel kaas gegeten van mod rewrite en regular expressions. Wat zou ik kunnen ondernemen om dit probleem te tackelen?
Ik vind mod rewrite lastig te debuggen. kan je de url mee laten veranderen (in de adresbalk van de browser) in het eindresultaat van een RewriteRule?
Post-variabelen zullen ook verstuurd worden met dit 'wangedrocht'. Deze onderneming klinkt steeds moeilijker.
[ps]
Ik ben bezig PHPbb3 in te bouwen in PHPNuke. Misschien is een andere oplossing makkelijker/uitgebreider...
code:
1
| modules/Forums/*.php?1=1&2=2&N=N -> index.php?page=*&1=1&2=2&N=N |
Ik vind mod rewrite lastig te debuggen. kan je de url mee laten veranderen (in de adresbalk van de browser) in het eindresultaat van een RewriteRule?
Post-variabelen zullen ook verstuurd worden met dit 'wangedrocht'. Deze onderneming klinkt steeds moeilijker.
[ps]
Ik ben bezig PHPbb3 in te bouwen in PHPNuke. Misschien is een andere oplossing makkelijker/uitgebreider...
edit:
excuses voor de slechte titel
excuses voor de slechte titel
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 21:18 ]