Op Vakantie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Misschien is het een idee om iedereen die op vakantie gaat hier wat te laten melden zodat we niet tevergeefs proberen mensen te bereiken die niet bereikbaar zijn!?

Hierbij dan in ieder geval de (misschien overbodige) aankondiging van het feit dat ik op vakantie ga voor de komende 5 weken. Dit betekent dus dat ik even niet beschikbaar ben om te helpen verkeerd lopende draadjes weer recht te trekken, missers te melden of op andere manieren constructief bezig te zijn.

Na die tijd ben ik weer fris om er weer tegenaan te gaan (althans dat hoop ik) en bij deze mijn welgemeende vakantiegroeten voor iedereen anwezig die zijn best doet om van tweakers te maken wat het is.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Eerlijkgezegd betwijfel ik het nut hiervan :) . Ik hoop en geloof niet dat t.net afhankelijk is van een groep mensen die op vakantie zijn, en bovendien vindt overleg lijkt me vooral en vanzelf plaats via het forum n.a.v. scheve draadjes.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Was ook enigzins met een lach dat ik dit topic startte! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
k1n8fisher schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:11:
Was ook enigzins met een lach dat ik dit topic startte! ;)
-1 ongewenst? ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Noem het maar een vrijdagmiddag (modderpoel) topic, moet ook eens kunnen (vooral vrijdags ;) ).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Nu ben ik dus weer terug ben zit ik met een klein vraagje: Mijn modstatus is omlaaggeschroefd omdat ik de afgelopen periode te weinig heb gemod. Is dit terug te draaien?

Juist doordat ik 5 weken weg ben geweest, zonder computer, heb ik gewoon niets kunnen modden. Dit was ook mede de reden dat ik dit topic startte. Als iemand gewoon op een goede manier bezig is dan moet dit toch geen verschil kunnen uitmaken nadat die persoon een periode afwezig is geweest en niet heeft kunnen modden.

Misschien zijn er wel meer mensen met eenzelfde probleem en kan daar eens naar worden gekeken?
Ik geef toe dat 5 weken weg wel veel is maar dat krijg je als je in het onderwijs werkzaam bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je op inactief bent gezet omdat je minder dan één moderatie in een maand hebt gedaan kun je meteen je modmogelijkheden activeren en moderaties uitvoeren.

Voor een upgrade naar expertniveau moet je minimaal 40 moderaties doen in de afgelopen maand en mag je afwijking niet meer zijn dan 0,4 punten ten opzichte van expertmoderaties. Iemand die serieus modereert en op de hoogte is van de bedoelingen van het moderatiesysteem heeft geen moeite om binnen die afwijking te blijven. De modBot draait elke dag. Als je je best doet kun je dus al na één dag weer expertmod zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Femme op 07-08-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
bedankt voor de uitleg. Ik zal er gebruik van maken.

Pagina: 1