Toon posts:

Geen geluid opnamen Cyberhome DVR 1600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 2 dagen geleden een Cyberhome DVR 1600 DVD Recorder aangeschaft. Alleen ik heb geen geluid bij de opnamen. Ik zou hieronder het stappenplan van aansluiten vertellen:
1. De analoge tv kabel vanuit de muur moet in de Antenne IN van de DVD Recorder.
2. Er moet zo'n zelfde tv kabel van de Antenne UIT van de DVD Recorder naar de TV.
3. De Scart kabel moet vanaf de DVD Recorder naar de TV.

Nadat ik alles gedaan had, starte ik mijn tv op. Op de gewone zenders had ik wel goed geluid en beeld. Maar als ik via de AV1 naar het DVD Recorder menu ging en dan naar Source en dan naar bron: tv dan zag ik wel beeld maar hoorde ik geen geluid. Hetzelfde gelde als ik een kanaal koos en opging nemen. Al als ik het kanaal via AV1 voor mijn neus had, had ik geen geluid. Dus na het opnemen natuurlijk ook niet. Hoe kan ik opnamen met geluid krijgen? en hoe kan ik via de AV1 (DVD Recorder) en dan de zenders zien geluid horen? Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik wacht op de reacties.

Berend-Bram

Verwijderd

Topicstarter
Kan het bijvoorbeeld aan de SCART kabel liggen of aan een Antenne kabel? Ik heb namelijk er een 1 euro SCART kabel tussen zitten.