Jaha.. dat valt me nu pas op :)...

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ok, zomaar een klein dingetje.

Als ik in iemand zijn profile kijk zou ik graag niet alleen zijn icon zien dat hier gehost wordt maar ook zijn webicon (als die er is)..

Kan dat ;)?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Maar hij/zij gebruikt er toch ook maar een tegelijk? Waarom zou je de andere ook willen zien dan? Dat kunnen er dan toch maximaal 11 zijn? (10 op de t.net server en een webicon) Wil je ze dan allemaal zien?

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 22:00 schreef obsidian het volgende:
Maar hij/zij gebruikt er toch ook maar een tegelijk? Waarom zou je de andere ook willen zien dan? Dat kunnen er dan toch maximaal 11 zijn? (10 op de t.net server en een webicon) Wil je ze dan allemaal zien?
Yep :).. Alles wil ik zien ;)..
Maar seriues.. ik vindt het gewoon leuk om te zien of iemand 2 verschillende icons heeft of niet.. En moeilijk zal het niet zijn (kwa inbouwen).

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 17:10
Inbouwen zal niet moeilijk zijn, alleen dat extra beetje datatraffic wat inprincipe niet nodig is. Zie het dus niet snel gebeuren.

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 22:21 schreef ConZito het volgende:
Inbouwen zal niet moeilijk zijn, alleen dat extra beetje datatraffic wat inprincipe niet nodig is. Zie het dus niet snel gebeuren.
Hm...hoe groot is een URL? 30 a 40 bytes :? :)

• ConZito
Op donderdag 08 februari 2001 22:38 schreef fkooman het volgende:

[..]

Hm...hoe groot is een URL? 30 a 40 bytes :? :)
Het gaat toch steeds om die icoontjes die geladen moeten worden, dus gemiddeld 2 van 7kB ofzo :? Of lul ik nou gewoon slap.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 22:46 schreef ConZito het volgende:

[..]

Het gaat toch steeds om die icoontjes die geladen moeten worden, dus gemiddeld 2 van 7kB ofzo :? Of lul ik nou gewoon slap.
Uhm ik hoef ze alleen maar te zien als ik op iemands 'profile' klik. Dus dan hoeft er alleen maar een link extra te komen ;).. Het gaat alleen om dat ik webicons in iemands profile wil zien. En webicons genereren geen dataverkeer voor GoT ;) Dataverkeer lijkt me geen probleem.. of een HEEL slecht excuus :).

• ConZito
OK dan heb ik het gewoon ff niet helemaal geod begrepen :) (ik lul ook wel is slap dat moet kunnen)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op vrijdag 09 februari 2001 10:19 schreef ConZito het volgende:
OK dan heb ik het gewoon ff niet helemaal geod begrepen :) (ik lul ook wel is slap dat moet kunnen)
Hehe..

Maar uh.. Arjen ofzo? ;) Plz?
Pagina: 1