Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

KPN Mobiele internet kaart 710 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
Ik zit hier met een laptop van een kennis, ik had beloofd hem even te helpen met de wetenschap dat hij toch ws weer aan het knoeien was ;)
Het betreft zo'n KPN GPRS bundel via zo'n 710 PCMCIA kaartje. De applicatie KPN mobiel Internet Dashboard is het tooltje wat uitbelt. De simlockcode wordt geaccepteerd en de signaalsterkte is ook goed.

Echter met het uitbellen krijg ik de volgende foutmelding:

Fout bij inbellen
Error 619, the port is disconnected.

In eerste insatie gaf ik de firewall, en daarna Vista de schuld. Helaas voor mij krijg ik op een XP laptop dezelfde foutcode. Googelen op de code geeft ook niet veel zinvols, dan lees ik wat gebrabbel over analoog signaal dat als digitaal (ISDN) staat ingesteld. Veel wijzer wordt ik iig van dit probleem niet, wellicht heeft iemand hier ervaring met deze set?

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
Niemand :)? Dan weet ik het ook niet meer en laat ik hem terug gaan naar de winkel.

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 14:45

GekkeR

key = key

Bumpen waard aangezien ik er nu zelf ook last van heb :x

Mocht ik het fixen dan post ik het hier wel.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 14:45

GekkeR

key = key

Bij mij was de SIM kaart geblokkeerd (doen ze om ervoor te zorgen dat niemand de kaart tijdens verzending pakt en gebruikt).

Kaart nummer en Klantnummer (of KVK nummer) bij de hand houden en KPN bellen op 06-12001200.
(overige vragen)

En het probleem voorleggen :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 14:29
bij mij was het eenzelfde probleem met Telfort (in een KPN mobiel internet pcmcia-kaartje). Een belletje naar 0900-9596 was voldoende. Obv het simkaartnummer heeft ze wat extra vinkjes gezet bij mijn abonnement en ik kon internetten.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981