Toon posts:

is dit 225 Euro waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
pentium 4 2.66 mhz procesor
werkgeheugen 512 mb ddr
video kaart ati 9600 pro 128 mb
harddisc 40 g
dvd rom
dvd brander
sd kaartlezer
onbord netwerk kaart
onbord audio

windows is een orginele versie en op nieuw geinstaleerd
plus diverse software ( norton antivirus , power dvd , office 2003 , nero 6 , adobe reader 8 )

Ik wil deze misschien kopen voor mijn ouders wiens pc defect is en niet meer gemaakt kan worden.

thx

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-01 16:14
Ik zou het er niet voor geven. Misschien is 150 euro een mooie prijs.

Verwijderd

Ligt er ook aan of de meegeleverde software legaal is. Kopietjes meeleveren kan iedereen en hebben 0,0 meerwaarde maar aan legale software hangt natuurlijk wel een prijskaartje.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Of het 225 Euro waard is durf ik niet te zeggen. Maar als je ouders verder niets bijzonders doen kunnen ze er voor dat geld lol van hebben. En als je deze onderdelen los gaat zoeken (V&A) dan zul je het wel niet redden.
Overigens is 512 MB DDR niet veel geheugen voor WinXP (ervanuitgaande dat dat erop staat)

Ik zou wel verwachten dat je een legale en geactiveerde windows hebt.

Persoonlijk vind ik dat de prijs wel stevig is. Dus ik zou lager inzetten. (E 175)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

MediJack schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:40:
Overigens is 512 MB DDR niet veel geheugen voor WinXP (ervanuitgaande dat dat erop staat)
Euh, het is voor zijn ouders he. XP gebruikt misschien een keer honderd MB, dat kan je zelfs strippen tot 50 als je alle overbodige prut eruit haalt. Dan hebben ze in ieder geval nog 400 MB over voor programmatuur. Ik kan Photoshoppen, CODUO spelen en dergelijke op 512MB waar nog eens videogeheugen vanaf gaat, dus dan moeten zijn ouders er zeker genoeg aan hebben.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou er geen € 225 voor geven. Voor een klein beetje meer kan je al een nieuw systeem pakken wat zeker net zo snel, zoniet sneller is.
MediJack schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:40:
512MB is meer dan zat voor Windows XP. Zeker als je er rekening mee houdt dat hier hoogstwaarschijnlijk om een office-pc gaat.

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-01 09:45
Als het een laptop zou zijn,.ja

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 22:00
Ik vind 100 eerder een goede prijs voor die gedateerde hardware.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit is nu net niet de bedoeling van GoT. dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31" helpt je misschien wat verder.

Overigens, loop eens wat complete systemen in V&A na. Staan betere PC's voor minder/meer.

ARME AOW’er

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31" says all. Dit hoort hier niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.