Toon posts:

Geen beeld bij nieuwe grafische kaart, help!

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb een nieuwe kaart gekocht, en telkens als ik de computer opstartm, zie ik wel beeld, en dan komt hij ( start hij ) op tot de bureaublad, en dan zie ik onderaan dat er een nieuwe hardware is gevonden, de videokaart dus, maar na 4 seonden of zo knippert mijn beeld, en zie ik weer mijn bureaublad, en daarna wordt mijn beeld zwart, met zo'n witte streepje bovenaan links ( zoiets als je gaat tiepen, dus dit "-". )
En hijk blijft maar zwart, en verder gebeurt er nix.

Enig idee?

Bedankt!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:25

Swordlord

Act first, think never

Meer specs AUB !!

wat heb je geprobeerd ???

alle kabeltjes netjes aangesloten ??

BVD

[ Voor 3% gewijzigd door Swordlord op 30-06-2007 19:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Nee, ik heb geen kabeltjes nodig, ik moest het erin schuiven ( net zoals deze oude videokaart waarmee ik nu ben ) , en vastschroeven.
Ik kan wle in mijn bios komen, en dan zie ik dat balkje van de windows xp logo, hijs bezig met opstarten, en dan zie ik het bureaublad, en wordt mijn beeld zwart, en dat blijft zo ;(

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Moet je anders een zorgen dat je VGA drivers die er op dit moment opstaan helemaal verwijderd. en dan opnieuw probeerd met je nieuwe VGA.

het zou kunnen dat er een driver conflict is.. want als hij werkt tot in windows, kan het daar aan liggen

Verwijderd

Topicstarter
hoe verwijder ik die?

Gewoon de mp verwijderen? en btw waar staat die map als dat zo is?

Bedankt!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Onder software, in je configuratie scherm. zal waarschijnlijk je display driver zijn vermeld.
Daar kun je het dan ook uninstallen.

Als je dat hebt gedaan. zul je je pc opnieuw moeten opstarten. in jouw geval zet je hem maar uit dan. Prik je je nieuwe VGA kaart erin. start je hem weer op. en als alles blijft werken, zoek je de juiste driver en installeer je die.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik gedaan.
Dit heb ik gedaan:

Ik uninstal mijn nvidia 2000 drivers in de software in configuratiescherm.
Toen moest ik mijn pc opnieuw starten, mar ik deed hem uit, zoals jij zegt, en deed de nieuwe kaart erin. Toen starte mijn computer op totdat ik de bureaublad zag. Mijn beeld was opeens 600x800 en onderaan zag ik nieuw hardware gevinden. Toen na 3-4 seconden knipperde mijn beeld, en kwam weer terug op mijn bureaublad. Toen weer na 3 seconden gebeurde weer hetzelfde, en toen BLEEF hij zwart ;(...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:30

job

Opstarten in veilige modus.. en mocht daar je oude vidkaart nog staan deze verwijderen.
Daarna de pc rebooten en tevens in veilige modus je nieuwe videokaart installeren (desnoods met de driver cd).

Verwijderd

Topicstarter
oke, ga ik nu proberen!

Dank je wel

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Job, Neem jij het over van me haha :P? . Want ik moet er vandoor onverwacht

kkkkk alvast veel succes verder. ik hoop dat et gaat werken voor je.

Verwijderd

Topicstarter
jawel, GELUKT! :) BEDANKT!@!

Ik heb de-installeeret, en in de veilige modus werkte die wel :)!
Maar de installatie werkte niet, ik kreeg de foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/5449/sshot1un4.png

dus heb ik via beelschermadapters in deze computer hardware op "Stuur programma bijwerken", en toen heeft hij geupdate, en toen moest ik mn pc weer opnieuw starten, is dat ook goed?

Verwijderd

Topicstarter
mar ik heb nu geen geluid, hoe kan dit?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:03:
mar ik heb nu geen geluid, hoe kan dit?
Wat heeft geluid met je VGA drivers te maken? Ik vermoed dat je niet alleen je oude drivers hebt verwijderd van je oude VGA kaart, maar wellicht ook je chipsetdrivers (inc. audiodrivers misschien).

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-07 22:13
Of je hebt een losse geluids kaart, en die zit in het bovenste PCI slot. Deze deelt een bepaald adres in de PC met het adres van je video kaart. Houd daarom, als het mogelijk is, het bovenste PCI slot leeg.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan mijn computer niet meer opstrarten, het geluis vind ik geen probleem!
Maar telkens als hij aan het laden is bij de windows xp logo, hangt hij vast, en net kon ik nog prima opstarten ;( alleen in de veilige modus kan hij nog opstarten, enig idee?

Bedankt...

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
F8 --> Laatst bekende juiste configuratie?

Verwijderd

Topicstarter
ga ik nu proberen.

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Exact dezelfde problemen hier gehad. Bleken rotte condensatoren op het moederbord te zijn. Dat kan je controleren door de kast open te vijzen en te zoeken naar kleine cilinders. staan die bol, of komt er prut uit, zijn ze rot en moet je een nieuw moederbord kopen.

Zoiets dus

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
Laatst bekende juiste configuratie?

Werkt niet, blijft weer hangen bij de bootscreen...

Verwijderd

Topicstarter
als ik in de veiligemodus mijn videokaart uitschakel via hardware, kan ik hem wel opstarten :O

Verwijderd

Topicstarter
en als ik dan mijn hardware kaart inschakel, knippert mijn beeld weer, en blijf hij WEER zwart..;(;(

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
GoT heeft een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop om informatie aan je laatste bericht toe te voegen.

We weten ook nog niet om wat voor videokaart het gaat.
Probeer eens de andere uitgang van de videokaart.
Probeer de videokaart eens in een andere PC.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 09:36
Je komt van nVidia en gaat nu naar ATI. Weet je zeker dat je alle drivers en rotzooi GOED heb verwijderd (driver cleaner etc)? Want dit is natuurlijk vragen om problemen..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem ge de-installeert, en weer in de veilige modus geinstalleert, helemaal vanaf begin aan, en nu, hing hij 9 seconden vast, en toen pas kon die opstarten normaal. Maar net bleef hij langer dan 5 min vast, en kon i nix anders doen dan opnieuw opstarten, hoe kan dat?

Alvast bedankt!

edit: :P, hoe kan ik er zeker van zijn dat ik alle nvidia drivers heb verwijdert?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 21:42 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

We verwachten op GoT niet dat je van tevoren alles al weet, maar wel dat je *iets* van eigen inzet doet om dingen uit te zoeken. Je topicstarts tot nu toe zijn onoverzichtelijk en geven geen enkele blijk van eigen inzet om je problemen op te lossen. Begin daar eens mee (en check je mail, daarin staan een paar tips...)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.