Toon posts:

Welk TempMonitoring applikaat NF590 SLI-M2R/G

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bezig bezig bezig, ik kan maar geen geschikt monitoringsprogramma vinden die me een blik verschaft op de lees: juiste temps van mijn cpu een 3600 x2 icm een DFI LanParty UT NF590 SLI-M2R/G.

Motherboardmonitor
Speedfan
Everest
Nxsensor
HarwareMonitor

Ze hebben het allemaal mis.

Heeft iemand nog een suggestie?

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
mis ten opzichte van?

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-01 20:24

CDAAbeltje

Cool Down !

Everest Ultimate ! :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gegeven in het BIOS.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:21

mphilipp

Romanes eunt domus

Hoeveel scheelt het dan? Als je nl in het BIOS kijkt, draait er nog niet veel en ik weet dat de temp van de CPU letterlijk in een seconde of 10 enkele graden hoger of lager kan worden. Dus als je in het bios kijkt en dan windows start....tiktiktiktik...mbm start....tiktiktiktik...is de temp alweer opgelopen. Het is dus niet makkelijk vergelijken denk ik.

Net effe een test gedaan...CPU is 33gr. Ik start Bordermaker op en laat die een seconde of 40 wat foto's verprutsen...temp gaat naar 39gr. Na een minuutje is ie alweer naar 36 gedaald.

Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL

Verwijderd

Topicstarter
Buiten het feit om dat ik geheel bezig ben geweest met high-end waterblokken te installeren en dus eigenlijks geconfronteerd ben nu met een te zwakke pomp kan ik zeggen dat Nxsensor wel bijna weergeeft wat het bios ook doet, maar het ene moment tijdens flink stressen gaat de temp niet omhoog en de volgende keer springt de meter 20 graden naar boven...Het schommelt dus wat..

In de nforce 4 tijd deedt ite het erg goed, maar die doet nu ook niet weergeven...
Pagina: 1