Toon posts:

SmartVox V24 Basic Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van me heeft problemen met z'n Smartvox ISDN modem. Het modem zit op de COM: poort. Zodra je het modem installeerd krijg je een SmartVox Standaard Modem, SmartVox Standaard Modem P&P, SmartVox v24 v120 en een SmartVox V24 Telefoonkiezer. Zodra we nu via de V120 verbinding proberen te maken met een ISP krijgen we altijd "De computer heeft niet gereageerd". Wat moet je allemaal instellen als je met dit moment wilt werken en waarom zou het bijv. niet werken?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb dezelfde problemen met een Smartvox van KPN gehad. Er hoort blijkbaar een diskette bij... en die ontbreekt ook bij mij (helaas). Je kunt bij de site van KPN (www.kpn-telecom.nl) zoeken op 'smartvox' en dan kom je uiteindelijk terecht bij een .inf file die je windows (toch ?) helpt om de modem te herkennen en goed te installeren. Ik heb nog wel de handleiding van de Smartvox, als je stukken nodig hebt kan ik die wel scannen en mailen, maar volgens mij zijn ze ook beschikbaar op de KPN site. Succes ermee, het heeft mij een hoop tijd gekost om dat ding 'goed' aan de praat te krijgen.