hallo,tweakers
Ik zit al een tijdje met een probleem,namelijk dat ik de scherpte van mijn beeldscherm niet kan instellen.Nu heb ik al overal gezocht in de nvidia 8xxx topic en op google maar kom er niet uit.
Wat heb ik geprobeerd verschillende driver van de nvidia site geen succes
scherpte instelingen op het beeldscherm menu zelf geen succes
verschillende resolutie"s geprobeert en hz maar ook dat mocht niet baten
Terwijl dit alles goed werkten onder xp,daar kon ik gewoon in het nvidia control pannel de scherpte instellen.Nu ik overgestapt ben naar vista is dit dus verdwenen,ik kan wel naar de gebruikelijke control panel maar daar staan de schuiven gewoon disabled,ligt dit aan de drivers? of is er iets mis met het beeldscherm?
systeem:
intel core 2 duo e6420
p5n32sli-premuim
8800gts 320mb evga
2048mb ddr2 pc5300 kingston
Ik zit al een tijdje met een probleem,namelijk dat ik de scherpte van mijn beeldscherm niet kan instellen.Nu heb ik al overal gezocht in de nvidia 8xxx topic en op google maar kom er niet uit.
Wat heb ik geprobeerd verschillende driver van de nvidia site geen succes
scherpte instelingen op het beeldscherm menu zelf geen succes
verschillende resolutie"s geprobeert en hz maar ook dat mocht niet baten
Terwijl dit alles goed werkten onder xp,daar kon ik gewoon in het nvidia control pannel de scherpte instellen.Nu ik overgestapt ben naar vista is dit dus verdwenen,ik kan wel naar de gebruikelijke control panel maar daar staan de schuiven gewoon disabled,ligt dit aan de drivers? of is er iets mis met het beeldscherm?
systeem:
intel core 2 duo e6420
p5n32sli-premuim
8800gts 320mb evga
2048mb ddr2 pc5300 kingston