Toon posts:

scherpte beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,tweakers

Ik zit al een tijdje met een probleem,namelijk dat ik de scherpte van mijn beeldscherm niet kan instellen.Nu heb ik al overal gezocht in de nvidia 8xxx topic en op google maar kom er niet uit.

Wat heb ik geprobeerd verschillende driver van de nvidia site geen succes
scherpte instelingen op het beeldscherm menu zelf geen succes
verschillende resolutie"s geprobeert en hz maar ook dat mocht niet baten

Terwijl dit alles goed werkten onder xp,daar kon ik gewoon in het nvidia control pannel de scherpte instellen.Nu ik overgestapt ben naar vista is dit dus verdwenen,ik kan wel naar de gebruikelijke control panel maar daar staan de schuiven gewoon disabled,ligt dit aan de drivers? of is er iets mis met het beeldscherm?

systeem:
intel core 2 duo e6420
p5n32sli-premuim
8800gts 320mb evga
2048mb ddr2 pc5300 kingston

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En wat voor scherm heb je? Indien je een TFT hebt, moet je niet gaan zitten kutten met scherpteinstellingen, dan moet je simpelweg de native resolutie van je scherm pakken.

Verwijderd

Topicstarter
scherm is vieuwsonic vg2021 20,1 inch ,maar kan helemaal geen scherpte instellen

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:37:
scherm is vieuwsonic vg2021 20,1 inch ,maar kan helemaal geen scherpte instellen
Gelezen wat ik zei?

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 11:36
gewoon op 1400x1050 zetten en klaar

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Of 1680x1050 als het om een widescreen gaat.

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb het gelezen ,maar je gaat me toch niet vertelen dat ik op 1400x1050 indd.geen scherpte meer kan instellen?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:46:
ja ik heb het gelezen ,maar je gaat me toch niet vertelen dat ik op 1400x1050 indd.geen scherpte meer kan instellen?
Nee, ik ga je vertellen dat als je je native resolutie instelt, je scherm (en dus beeld) op zn scherpst zal zijn.

Verwijderd

Topicstarter
en waarom kon ik eerst dan wel de scherpte instellen ,apart van de resolutie?

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Ik denk dat we mekaar verkeerd begrijpen. Maak anders eens een screenshot van je scherpte-instellingsregelaar en het venster waarin het zit.

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
het zit in het nvidia control pannel bij beeldscherm opties ,zoals gamma helderheid ectr,daar staat ook scherpte tussen ,maar die is uitgeschakeld
Pagina: 1