volgens een of ander topic: 3 weken als ik mij goed herinner
denk dat ze ineens heel veel orders binnen krijgen
vemrits iedereen zat te wachten op de nieuwe lijn
ik moet zeggen dat ik ze wel vind tegenvallen in de EU: in de VS zijn er meer mogelijkheden beschikbaar via de site (kan misschien telefonisch wel geregeld worden, zoals de BR, maar dat maakt t dan wel weer 'moeilijker')
vemrits iedereen zat te wachten op de nieuwe lijn
ik moet zeggen dat ik ze wel vind tegenvallen in de EU: in de VS zijn er meer mogelijkheden beschikbaar via de site (kan misschien telefonisch wel geregeld worden, zoals de BR, maar dat maakt t dan wel weer 'moeilijker')
Je moet zoieso best altijd telefonisch contact nemen.
Je krijgt een serieuze korting en extra's als je dat doet.
Je krijgt een serieuze korting en extra's als je dat doet.
De 1720 had al zijn eigen topic 
Wellicht dat je dit topic specifiek voor de 1520 kunt maken?
Dell Inspirion 1720
Wellicht dat je dit topic specifiek voor de 1520 kunt maken?
Dell Inspirion 1720
Ik ga voor de 1520
ojah morpheus
tijdje niet gesproken sinds oude topic
.
Met de 1520 bestellen kan je het beste nu nog even wachten. Had de 1520 en de 1720 met zelfde specs geconfigureerd en de 1720 was maar 6 euro duurder
dus ik wacht na de vakantie ermee.
Met de 1520 bestellen kan je het beste nu nog even wachten. Had de 1520 en de 1720 met zelfde specs geconfigureerd en de 1720 was maar 6 euro duurder
Is het normaal dat ik op de dell.be site als kleine onderneming nog geen 1520 kan bestellen?
Dat is leuk! Maar goed, ik kijk nog even de kat uit de boom (lees : nog wat sparenVerwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:42:
klopt.
Maar via Sales (telefoon) wel, en met een mooie korting en extra's
Vraag anders eens aan MOD. of hij de titel wil aanpassen voor je, want van de Inspiron 1520 is er nog topic lopende van.
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Het is prima dat je een eigen ervaringen topic wilt openen, maar op dit is niet de manier waarop je dat hoort te doen. We verwachten wel iets meer informatie in de topicstart en een duidelijkere opzet. Zoals je ook al is gewezen, is er ook nog eens al een ander topic over de 1720 op GoT.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()