Voor de mensen die zich helemaal de tandjes zoeken naar de een driver voor de SoundMax AD1986A geluidschip die op Asus A8N-VM-CSM zit, onder Miscosoft Vista 32/64 bit, is er nu een Beta driver. Deze is hier te vinden.
De server is wel traag, maar dat mag de pret niet drukken.
(ik had hem al aangeboden voor de Meuktracter, maar doe denk iets verkeerd)
Ik heb de driver zelf geïnstalleerd en werken zeer goed. Het geluid klinkt helder en strak, maar er is één probleem. Opnames die heb gemaakt en laat opnemen door Nero WaveEditor om later te bewerken zijn zo hard, dat ze vervormen. Dan zet ik het level voor opname op 5% en klinken ze wel goed. Maar elke keer als ik de opname knop gebruik spring het opname level terug naar 100%. Dat is het enigste min puntje.
De server is wel traag, maar dat mag de pret niet drukken.
(ik had hem al aangeboden voor de Meuktracter, maar doe denk iets verkeerd)
Ik heb de driver zelf geïnstalleerd en werken zeer goed. Het geluid klinkt helder en strak, maar er is één probleem. Opnames die heb gemaakt en laat opnemen door Nero WaveEditor om later te bewerken zijn zo hard, dat ze vervormen. Dan zet ik het level voor opname op 5% en klinken ze wel goed. Maar elke keer als ik de opname knop gebruik spring het opname level terug naar 100%. Dat is het enigste min puntje.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 17:16 . Reden: (zelf geïnstalleerd) ]