HD2900XT Error

Pagina: 1
Acties:

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 02:05
Heey,

Heb sinds 3 dagen een nieuwe PC. Mijn graka had ik al een maand binnen liggen omdat ik die via een andere leverancier besteld had. Gister had ik er al wat op ge-gamed, en de CPU ge-overclockt. Vandaag wilde ik ATI tool erop zetten om wat meer snelheden eruit te krijgen. Maar nu sluiten de meeste spellen af als ik langer dan een half uur bezig ben. Ik had tegelijk met ATI tool ook 3D mark 06 geinstaleerd. Als ik die, of ATI tool open, flipt mijn PC. Er komen allemaal lijnen in beeld enzo, het programma krijg ik niet geopend. Waar ligt dit aan? Software-matige of hardware-matig??

groetjes Tim

http://i19.tinypic.com/4qxeqgi.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door DDC op 29-06-2007 22:29 . Reden: foto ]

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:53

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Wat je ziet op je scherm zijn waarschijnlijk artifacts dat zijn beeldvervormingen die waarschijnlijk komen doordat je videokaart te warm word of dat je gpu core gewoon weg die hogere clockssnelheden niet aankan.

Als je nou eens probeert om gewoon op default clocks te draaien gaan deze vervormingen dan weg?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• DDC
Hij is nog niet overgeclockt geweest. Lag tot 3 dagen geleden nog in de doos. Temperaturen kan ik nergens vinden maar de lucht die uit de koeler komt voelt niet echt warm

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 21:29
Je zei net dat je de dag ervoor al had zitten overklokken?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Kan kapot geheugen zijn, kan ook een driver issue zijn.

• DDC
Alleen de CPU, sorry voor de verwaring. Maar heb net een half uur FarCry gespeeld, geen problemen. Maar ati tool of 3d mark gaat nog steeds niet open

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Sorry kan het niet helpen om heel flauw te reageren op de titel van je topic. "Wat is de error? dat je een 2900xt hebt gekocht?" Verder weinig inhoudelijks te melden :P

• DDC
Error met ATI Tool is opgelost, alleen 3D Mark wil gewoon niet opstarten

Kaart is een HIS HD2900XT

Verwijderd

reinstall je windows ff... dan kunnen we verder praten =)

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:53

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Dat 3dmark niet op wil starten is een bekend probleem, snuffel wat vaker het Ati nieuwtopic af en je zou dit weten . ( no offence ) ik zou het ff voor je opzoeken.

3dmarks start niet op omdat hij je MASTER hd2900 nog niet herkent. Maakt een snelkoppeling van de 3dmark exe en voeg hieraan -nosysteminfo aan toe. Dat start hij wel meteen door. Voro meer info check hget vorige topic. Als je een idee hebt hoe ik de COJ benchmarkt kan later draaien hoor ik het graag, deze start bij mij ook niet door.

Probeer dit even :)

[ Voor 52% gewijzigd door dreameater op 29-06-2007 23:30 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Pagina: 1