Airport kan niet meer aanloggen

Pagina: 1
Acties:

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-02 15:29
Beste tweakers,

Ik heb een probleem sinds gisteren kan ik me niet meer aanloggen op mijn eigen netwerk en geeft telkens aan dat er een fout is opgetreden met het verbinden.

Ik zit nu momenteel op een open netwerk dit wil best.

Wat ik heb geprobeert:
- Router herstarten
- Macbook opnieuw opstarten
- Permissies herstellen

Dit heeft niet geholpen:

Echter in de log staat dit:
Jun 29 21:12:54 computer-van-jesse Sleutelhangertoegang: Couldn't create temp file /Library/Keychains/~JNLHo_a5b25oGbb3: Permission denied
Jun 29 21:19:14 computer-van-jesse configd[44]: posting notification com.apple.system.config.network_change
Jun 29 21:19:14 computer-van-jesse lookupd[647]: lookupd (version 369.6) starting - Fri Jun 29 21:19:14 2007
Jun 29 21:19:26 computer-van-jesse configd[44]: posting notification com.apple.system.config.network_change
Jun 29 21:19:26 computer-van-jesse lookupd[658]: lookupd (version 369.6) starting - Fri Jun 29 21:19:26 2007
Jun 29 21:19:28 computer-van-jesse mDNSResponder: Repeated transitions for interface en1 (192.168.1.102); delaying packets by 5 seconds

Ik denk zelf dat het iets met de sleutelhanger te maken heeft? enig idee hoe ik die permissies goed kan krijgen?

Gegroet

Verwijderd

hi,

probeer even het volgende:

onthou je airport wachtwoord(en), en verwijder deze uit het hulp programma "sleutelhangertoegang", en probeer nog eens verbinding te maken ;)

gr

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Krijg je de foutmelding: "There was an error joining the airport network <naam>"? Of de nederlandse equivalent...

Ik heb hetzelfde probleem regelmatig. Asus WL-500G router, met 3 verschillende Mac's komt het voor, soms dagen niet, soms 10x achter elkaar. Het probleem komt bij verschillende typen Mac's voor en verschillende typen routers, ik heb nog geen werkende oplossing kunnen vinden. Wat mrMac beschrijft helpt soms, wat je ook kunt proberen:
- Airport uit- en inschakelen
- Twee minuten later nogmaals proberen (werkt bij mij meestal, vraag me niet waarom 8)7).
- Router rebooten (werkt bij mij praktisch altijd, maar dan schop ik de rest van internet, en bij jou werkt het niet direct zei je)

Succes ermee, als je een permanente oplossing hebt hoor ik het graag. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...